uzywane rowery w PL i za granica

Data: 2014-04-22 21:01:20
Autor: qrt
uzywane rowery w PL i za granica
Dnia Tue, 22 Apr 2014 20:31:03 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

Witam,
Zawsze z pewna podejrzliwoscia odnosilem sie do rynku rowerow uzywanych w Polsce. W szczegolnosci do wszelakich gield rowerowych.

kilka lat temu kupłem na allegro rower marki sun. Marka zacna aczkolwiek
może nieco zapomnina. Za kwotę smieszną bo to było jakieś 270 zeta.  Rower to nie był jakiś super wypas ale całkiem przyzwoity sprzet ze
średniej półki (cały na stx).  Jak go kupiłem nie wykazywał żadnych widocznych oznak zużycia. Coś tam było
na nim jechane, ale nie wiem może 100 może 200 km. No poprostu praktycznie
nówka. Jestem praktycznie przekonany ze nie był kradziony - bo poprostu nie
nadawał sie do użytku - linki zapiekły sie w pancerzach tak iż sie hamulców
używać nie dało. Przerzutek  z resztą też. Jak na moje przez 15 lat stał w szopie/piwncy/na strychu aż ktoś go stamtąd
wystawił. Tam był bezwartości u nas ktoś sie na to połakomił i jeszcze sie cieszył ze
tanio kupił. Na tym mniej wiecej polegał też kolonializm, za paciorki
oddawało sie złoto :D

Data: 2014-04-22 21:13:47
Autor: Titus Atomicus
uzywane rowery w PL i za granica

napisał(a):

> [...]

używać nie dało. Przerzutek  z resztą też. Jak na moje przez 15 lat stał w szopie/piwncy/na strychu aż ktoś go stamtąd
Ja nie twierdze, ze takie okazje w ogole sie nie zdarzaja.
Chodzi mi o skale.

Tam był bezwartości u nas ktoś sie na to połakomił i jeszcze sie cieszył ze
tanio kupił. Na tym mniej wiecej polegał też kolonializm, za paciorki
oddawało sie złoto :D
Ale dlaczego tam byl bez wartosci?
Wymiana pancerzy w serwisie w Berlinie nie jest duzo drozsze niz w Polsce...
--
TA

Data: 2014-04-22 21:25:34
Autor: Piotr Kosewski
On 2014-04-22 21:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world wrote:
Ale dlaczego tam byl bez wartosci?
Wymiana pancerzy w serwisie w Berlinie nie jest duzo drozsze niz w
Polsce...

No ale po co? Ludzie mają zbierać te stare rowery? Muzea zakładać? :D

pozdrawiam,
Piotr Kosewski

Data: 2014-04-23 08:06:11
Autor: qrt
uzywane rowery w PL i za granica
Dnia Tue, 22 Apr 2014 21:13:47 +0200, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world
napisał(a):

[...]

w tym wypadku to był rower mtb. Ale tak szczerze po co komu 15 letni MTB
który nie jest tłustym klasykiem (jak np kona kilauea)? Ja go wziełem na działkę. Do jazdy w teren zdecydowanie warto kupić coś współczesnego, do miasta coś
z błotnikami, przerobić na ostre czy singla sie nie da więc do lansu dla
hipsterów też sie słabo nadaje :)

Data: 2014-04-23 09:24:38
Autor: Wojtas
W dniu 2014-04-22 21:13, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ale dlaczego tam byl bez wartosci?
Wymiana pancerzy w serwisie w Berlinie nie jest duzo drozsze niz w
Polsce...

Bo po prostu stać tam ludzi na kupno zupełnie nowego roweru - nie jest to dla mieszkańca Zachodu wielkie wyrzeczenie.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

uzywane rowery w PL i za granica