uzywane rowery w PL i za granica

Data: 2014-04-22 22:48:22
Autor: ToMasz
uzywane rowery w PL i za granica

Niemcy nie potrafia liczyc swoich pieniedzy???
właśnie że potrafią!
Przeciez nawet biorac pod uwage niemieckie koszty robocizny, moga oni
sobie nieduzym kosztem doprowadzic te rowery do stanu niemal idealnego...
:-(
nie. wielu "polskich niemców" zwozi do polski rowery do naprawy. tak samo z zakupami. o ile mogą kupią w polsce lepszego krosa rometa, ale nie marketu. tu akurat moze sentyment gra rolę. Pisałem tutaj o facecie który kupował po kilka kompletów oświetlenia na dynamo, bo podobno tylko takie w niektórych regionach jest dopuszczalne. Mówił ze ceny serwisu rowerów są bardzo wysokie. Pozatym rower to coś ładnego. Skoro ich stać, na ładniejszy, pozbywają się szybko brzydszego.
ToMasz

Data: 2014-04-22 23:08:08
Autor: Titus Atomicus
uzywane rowery w PL i za granica
In article <5356d594$0$2155$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <news.neostrada.pl@news.neostrada.pl> wrote:

> [...]
> :-(
nie. wielu "polskich niemców" zwozi do polski rowery do naprawy.
No, 'poscy niemcy' to osobna kategoria.
A ciekawosci - jakie to byly rowery? Jakiej klasy? I co oni takiego wymieniali. I jakiego rzedu pieniadze zostawiali?
tak samo z zakupami.
Chodzi ci o zakupy rowerowe?

o ile mogą kupią w polsce lepszego krosa rometa, ale nie marketu.
Wola krosa rometa niz cos za darmo z 'wystawki' u siebie?
Dziwne.

Pisałem tutaj o facecie
który kupował po kilka kompletów oświetlenia na dynamo, bo podobno tylko takie w niektórych regionach jest dopuszczalne.
Dziwne.
Jak porownuje ceny oswietlenia pod dynamo i Niemczech jest ono zdecydowanie tansze niz w Polsce.
No chyba ze sprzedales mu jakies starocie. A on myslal ze kupuje B&M na LEDach.

Mówił ze ceny serwisu rowerów są bardzo wysokie.
Sa wyzsze, ale bez przesady. Ile moze kosztowac wymiana suportu, detek/opon i linek?

Pozatym rower to coś ładnego. Skoro ich stać, na ładniejszy, pozbywają się szybko brzydszego.
A co ma cena z ladnoscia?
Kupujac nowego Kettlera w miejsce starego nie zyskujesz nic w sensie estetyki.
--
TA

uzywane rowery w PL i za granica