uzywane rowery w PL i za granica

Data: 2014-04-24 11:18:22
Autor: sunny
uzywane rowery w PL i za granica

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> schrieb im Newsbeitrag
Ale ostatnio przegladalem niemiecki e-bay.
I tam faktycznie sporo calkiem fajnych uzywanych rowerow w cenie
kilkanascie- kilkadziesiat euro.

Eeee, a przepraszam gdzie? Jakieś linki? Bo ja Ebaya regularnie przeglądam, i "fajnych.. rowerów" za kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt Euro to jeszcze nigdy nie widziałem.

Data: 2014-04-24 15:56:09
Autor: Titus Atomicus
uzywane rowery w PL i za granica
In article <5358d6df$0$22706$6d5eeec5@news.sunnyusenet.com>,
 "sunny" <dudusmalolepszy@interia.pl> wrote:

> [...]

Eeee, a przepraszam gdzie? Jakieś linki? Bo ja Ebaya regularnie przeglądam, i "fajnych.. rowerów" za kilkanaście, a nawet kilkadziesiąt Euro to jeszcze nigdy nie widziałem.

No, moze nie patrzylem w opisy, no i spora czesc z tych ofert to licytacja, nie 'kup teraz'. I, przyznam, ze chcialem wywolac jakas dyskusje. Zwlaszcza temat 'zaopatrzenia' gield rowerowych mnie intryguje.
Ale, jak widzisz - trollowisko sie zrobilo - a zadnych konkretow.
btw - co do rzekomych astronomicznych cen serwisow w Niemczech to tez nieprawda.
Zdaje sie, ze max. x2 wychodzi w stosunku do cen polskich.
To chyba jakas legenda z dawnych czasow.
--
TA

uzywane rowery w PL i za granica