uzywane rowery w PL i za granica

Data: 2014-04-25 09:45:33
Autor: twistedme
uzywane rowery w PL i za granica
W dniu 2014-04-22 20:31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Ale ostatnio przegladalem niemiecki e-bay.
I tam faktycznie sporo calkiem fajnych uzywanych rowerow w cenie
kilkanascie- kilkadziesiat euro.

Dasz jakiegoś linka?

Miałem okres, że rozważałem kupno używki i interesowałem się allegro itp. Pamiętam, że zaświtała mi właśnie taka myśl, że może jest podobnie jak z autami, to co dla Niemca złom u nas z powodzeniem jeździ.

Szukałem ładnego fulla i na allegro było kilka stron rowerów spełniających oczekiwania, a na tym ebay.de zaledwie kilka sztuk i to straszna bieda mówiąc szczerze... Nawet sama strona wygląda jak sprzed 15 lat. Allegro to przy tym mercedes. Może źle szukałem? Może nie ten target, bo ja szukałem za 1000-1500 euro.

Data: 2014-04-30 04:02:41
Autor: Titus Atomicus
uzywane rowery w PL i za granica
In article <535a129e$0$2142$65785112@news.neostrada.pl>,
 twistedme <twistedme@o2.pl> wrote:

> [...]

Szukałem ładnego fulla i na allegro było kilka stron rowerów spełniających oczekiwania, a na tym ebay.de zaledwie kilka sztuk i to straszna bieda mówiąc szczerze... Nawet sama strona wygląda jak sprzed 15 lat. Allegro to przy tym mercedes. Może źle szukałem? Może nie ten target, bo ja szukałem za 1000-1500 euro.

Ja pisalem o uzywanych rowerach miejskich... Z tym, ze faktycznie sporo z tych ofert to licytacja, a nie 'kup teraz', no i w opisy nie wchodzilem.
Powodem, dla ktorego zalozylem ten watek sa moje watpliwosci co do zrodla zaopatrzenia polskich gield rowerowych.
Tylko, ze jak takie tematy sa poruszane, to zaraz znajduje sie kilka znawcow rybku niemieckiego, ktorrzy zamiast probowac przeanalizowac to zjawisko, wyglaszaja naiwne poglady rodem z 'Tytusa, Romka i A'Tomka' (Co Ameryka, to Ameryka, pieniadze leza na ulicy).
--
TA

uzywane rowery w PL i za granica