BETON wrote:
Witam.
Sprzedaje internet.
Klient wypowiada umowe.
Po okresie wypowiedzenia dostawca "zapomina" odłaczyć fizycznie
gniazdko, programowo tez wszystko bez zmian.
Klient używając przez kolejne miesiace tego neta- nie płacąc,
kradnie sygnał ? Czy ja - nie odłaczając go -mam prawo zwrotu kosztów
za abonament?
Taka sama sytuacja w chwili kiedy do wynajętego mieszkania wprowadza
sie nowa osoba, wkłada kabel do gniazda- i net jej działa, jak na
wykresach zużycia widze ze używa a nie podpisała umowy itd... mozna
to traktować jak kradziez ?
w sumie jak nie ma umowy to możesz jej nagwizdać. Jak jesteś dupa i nie pilnujesz interesu to twoja strata, odłacz i tyle, sami przyjdą.
Albo przejdź sie do nich i zaproponuj umowę bo już promocyjny okres darmowej usługi minął.