używanie nazwy zastrzeżonej

Data: 2010-07-31 14:16:26
Autor: Olgierd
używanie nazwy zastrzeżonej
Dnia Sat, 31 Jul 2010 10:41:56 +0200, Ra napisał(a):

Przy nazwie XYZ jest literka R w kółeczku Czy mogę nazwać aplikację
MyXYZ, MyXyz itp ? Ma ona związek z tymi literkami

Co to znaczy "ma związek z literkami"? Możesz pisać jaśniej, a nie jakieś XYZ? --
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-07-31 16:31:23
Autor: tikiriki
> [...]

> MyXYZ, MyXyz itp ? Ma ona związek z tymi literkami

Co to znaczy "ma związek z literkami"? Możesz pisać jaśniej, a nie jakieś XYZ?
XYZ to nazwa metodologii, algorytmu, idei. Firma która to opisała/opracowała -
nie są to jakieś tajemne rzeczy - prowadzi działalność konsultingową w tym
zakresie a moja aplikacja miała by pomóc w zastosowaniu tej metodologi
Np Prince2 - to metodyka zarządzania projektami. Strona http://www.prince2.com
ma stopce R przy nazwie Prince2.

Data: 2010-07-31 20:09:22
Autor: Olgierd
Dnia Sat, 31 Jul 2010 16:31:23 +0200, tikiriki napisał(a):

> [...]

opisała/opracowała - nie są to jakieś tajemne rzeczy - prowadzi
działalność konsultingową w tym zakresie a moja aplikacja miała by pomóc

Znaczy się zapewne chciałbyś działać w tym samym "polu widzenia". Ryzykowne.