używanie nazwy zastrzeżonej

Data: 2010-08-01 22:34:23
Autor: bratsiostry
używanie nazwy zastrzeżonej
Ra pisze:
Przy nazwie XYZ jest literka R w kółeczku
Czy mogę nazwać aplikację MyXYZ, MyXyz itp ? Ma ona związek z tymi literkami
Przykładowo zarejestrowanych domen w różnych odmianach typu XYZ-ABCD widzę dość sporo

Możesz. Najbardziej rzucający się dla mnie przykład to SQL i MySQL. Tych   xy-SQL-i jest zresztą sporo. Zastrzeżona może być jedynie nazwa, nie jej część. Co by się stało gdyby np. zastrzec nazwy: 'a', 'b'....'z'?

Data: 2010-08-01 20:48:53
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 01 Aug 2010 22:34:23 +0200, bratsiostry napisał(a):

[...]

A jakiż to produkt ma nazwę "SQL"?

--
:) Olgierd || Lege Artis ==> http://legeartis.org.pl
[reklama] fotograf+Wrocław? tylko http://foto-krzyki.pl

Data: 2010-08-01 23:36:23
Autor: Ra
używanie nazwy zastrzeżonej

>   xy-SQL-i jest zresztą sporo. Zastrzeżona może być jedynie nazwa, nie
> jej część. Co by się stało gdyby np. zastrzec nazwy: 'a', 'b'....'z'?

A jakiż to produkt ma nazwę "SQL"?

tak, samo słowo SQL nie jest zastrzeżone, przynajmniej jak patrzę sobie tu
http://oami.europa.eu/CTMOnline/RequestManager/en_SearchBasic_NoReg#

co do mojego XYZ to widzę że jest parokrotnie także jako Xyz, przypuszczam że różnią je klasyfikacje. W tym jakaś firma nie mająca nic wspólnego z koncepcją XYZ ma Nice Classification 9 i w opisie
"Computer programs and software, scientific, electrical, measuring, signalling and checking (supervision) apparatus and instruments"
Nie wiem czy samo to "Computer programs and software" już mnie blokuje czy nie ?
A ta właściwa firma ma w opisie kamień, drewno itp nic o sofcie
Znalazłem fajne generatory domen więc jakby co to zmienię kompletnie nazwę

Data: 2010-08-02 18:19:45
Autor: Olgierd
Dnia Sun, 01 Aug 2010 23:36:23 +0200, Ra napisał(a):

> [...]

A jakiż to produkt ma nazwę "SQL"?

tak, samo słowo SQL nie jest zastrzeżone, przynajmniej jak patrzę sobie

No właśnie. Stąd (może wynikać) różnica.

Data: 2010-08-02 22:49:06
Autor: Roman Rumpel
W dniu 2010-08-01 22:34, bratsiostry pisze:
Ra pisze:
[...]

niedasie
Dość powszechnie przyjęto, że pojedyncza litera mnie posiada zdolności odróżniającej. Dwie też jeszcze nie. Dopiero trzy.

--
Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

używanie nazwy zastrzeżonej