używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie

Data: 2014-06-04 12:59:44
Autor: zarząd komplementariusza
używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie
czytałem tutaj na grupie, że klienci mBanku zamykają
kartę debetową, ale jej nie wyrzucają, bo bywa czasem
użyteczna do wpłacania gotówki we wpłatomatach multiBanku

mam dwa pytania:
1) czy ta funkcjonalność jest nadal aktywna?
2) czy da się dokonać wpłaty używając karty
której termin ważności minął (np. wydana 03-2010)

Data: 2014-06-04 22:26:56
Autor: MarekZ
Użytkownik "zarząd komplementariusza"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4707baac-47ee-42df-8555-5202a7ecbed5@googlegroups.com...

mam dwa pytania:
1) czy ta funkcjonalność jest nadal aktywna?
2) czy da się dokonać wpłaty używając karty
której termin ważności minął (np. wydana 03-2010)

To działa tylko do upływu ważności karty.

Data: 2014-06-04 14:53:56
Autor: zarząd komplementariusza
używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie
dzięki za odpowiedź - czyli raz na 4 lata
muszę sobie zamówić plastik (bo skoro ja
rezygnuję tzn. że bank nie wznowi tej karty
sam z siebie)

dzisiaj aktywowałem kartę i od razu w systemie
dokonałem jej zamknięcia (powód: rezygnacja)

czy bank naliczy opłatę miesięczną za tę kartę?

Data: 2014-06-05 12:54:08
Autor: Konfabulator
używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie
Nie naliczy.

Data: 2014-06-05 19:31:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie

"zarząd komplementariusza" fedd2acc-918c-4afe-a0f3-09d5ee86072e@googlegroups.com

: czy bank naliczy opłatę miesięczną za tę kartę?

Nie możesz wydać nią jednorazowo stówki plnów?

Data: 2014-06-06 06:31:15
Autor: zarząd komplementariusza
używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie
: czy bank naliczy op�at� miesi�czn� za t� kart�?

Nie mo�esz wyda� ni� jednorazowo st�wki pln�w?

JUŻ nie mogę, bo się pospieszyłem i zamknąłem 2sek po aktywacji

Data: 2014-06-06 07:52:16
Autor: dizel
używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie
On Thu, 5 Jun 2014 19:31:52 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:

"zarząd komplementariusza" fedd2acc-918c-4afe-a0f3-09d5ee86072e@googlegroups.com

: czy bank naliczy opłatę miesięczną za tę kartę?

Nie możesz wydać nią jednorazowo stówki plnów?

Skoro już z niej zrezygnował to jak ma to zrobić?
Chyba że ma dodatkową kartę w mbanu z której może skorzystać.

Pozdrawiam

używanie zamkniętej karty debetowej mBanku we wpłatomacie