uzywany dobry telefon do stowki

Data: 2009-04-21 04:35:20
Autor: BearBag
uzywany dobry telefon do stowki
Jesli mialbys kupic uzywke do stowki spelniajaca ponizsze wymagania:
-w miare dobra bateria
-nie za maly wyswietlacz (czytelny)
-gabaryty nie maja znaczenia bo telefon bedzie glownie uzywany jako
stacjonarny w domu
-najlepiej BT ale niekoniecznie
-telefon glownie do rozmow i pare smsow/mmsow dziennie.

Myslalem nad k750i ale te padajace joye i zdzierajace sie okropnie
obudowy.

Data: 2009-04-21 13:43:17
Autor: Bebe
uzywany dobry telefon do stowki

--
tylko mieczaki jedza miód, twardziele zuja pszczoly
Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:3d67dc78-340a-4041-a52c-fdcdd5a129e1g1g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Motorola V3 - spelania wszystkie wymagania

Data: 2009-04-21 04:55:33
Autor: BearBag
uzywany dobry telefon do stowki

Motorola V3 - spelania wszystkie wymagania

zapomnialem dodac ze zadnych klapek :)
poza tym V3 to mocno awaryjny model o slabiutkiej baterii.

Data: 2009-04-21 14:00:12
Autor: Bebe

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:6991e24c-6fe0-49a1-92d3-0a1f0d5a4dc2x3g2000yqa.googlegroups.com...

Motorola V3 - spelania wszystkie wymagania

zapomnialem dodac ze zadnych klapek :)
poza tym V3 to mocno awaryjny model o slabiutkiej baterii.

nie wiem - mam od 2 lat bakteria 3ma 5 dni  -  rozmawiam ok 30 minut dziennie i nie ma problemów z telefonem - jedyna wada to ze buczy troche na otwartej klapce ale trzeba miec dobry sluch zeby zauwazyc - ale wszytskie V3 tak maja - a niewatpliwa zaleta jest sposób wykonania i cholernie trwala obudowa - wiem cos o tym bo mam 2 malych dzieci kótre nie raz telefonu uzywaja jako liny do przeciagania :)

Data: 2009-04-21 05:10:02
Autor: BearBag
[...]

kiedys chcialem taka kupic ale 80% na allegro mialo jakies wady i
uszkodzenia i droga statystyki stawiam teze ze mocno awaryjny sprzet.
Szukam tel. glownie do domu i klapka odpada, jest zbedna.

Data: 2009-04-21 14:15:03
Autor: Bebe

Uzytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisal w wiadomosci news:fb00e4d8-5266-49f6-b918-dd4e64c8c1e5j18g2000yql.googlegroups.com...

[...]

rozumiem argument - o klapce - niepraktyczne dla stacjonarnego - a co do trwalosci V3 to jest tak ze kazdy telefon da sie "zalatwic" ale ten model naprawde jest solidny - w przeciwienstwie do SE 750 gdzie dzojstki padaja jak muchy - brat na gwarancji wymienial 3 razy - chociaz pewnie znajda sie osoby które trafia na modele trwalsze ::)

Data: 2009-04-21 15:19:06
Autor: qwerty
Użytkownik "Bebe" <ebielsko@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gskdbv$26g$1@inews.gazeta.pl...
naprawde jest solidny - w przeciwienstwie do SE 750 gdzie dzojstki padaja jak muchy - brat na gwarancji wymienial 3 razy - chociaz pewnie znajda sie osoby które trafia na modele trwalsze ::)

U mnie prawie 3 letni k750 i ani razu dżojstik nie padł.

Data: 2009-04-21 14:52:06
Autor: Maciek
[...]

Nowa Nokia 1200 i koniec tematu. Na Allegro za 120. Ja trafilem kiedys w Saturnie za równe 100 zl.

Maciek.

Data: 2009-04-21 06:00:28
Autor: BearBag
uzywany dobry telefon do stowki

Nowa Nokia 1200 i koniec tematu. Na Allegro za 120. Ja trafilem kiedys w
Saturnie za równe 100 zl.

sorry ale to smiec..

Data: 2009-04-21 20:23:05
Autor: Valdi.Pavlack
uzywany dobry telefon do stowki
"BearBag"

sorry ale to smiec..

Bo?

Data: 2009-04-21 12:55:57
Autor: BearBag
uzywany dobry telefon do stowki

> sorry ale to smiec..

Bo?

tragiczny wyswietlacz, beznadziejna obudowa i klawiatura, minimalne
mozliwosci jak na tą cene. Nie spelnia zadnych wymagan.

Data: 2009-04-23 23:02:44
Autor: Maciek
uzywany dobry telefon do stowki
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał

tragiczny wyswietlacz,

Miał być czytelny. Są osoby (starsze) które mają problemy z obsługą aparatów z kolorowymi (wygasającymi do czarnego) ekranami - myślą, że telefon jest wyłączony, bo nic nie widać.

beznadziejna obudowa i klawiatura,

Jak na telefon mający leżeć na stole, w domu? A klawiatura JEST wygodna i to nie tylko moja opinia.

minimalne mozliwosci jak na tą cene.

A przeczytałeś o wymaganiach, które miały być spełnione? Nie, bo wtedy byś polecił ten telefon choćby za samą baterię - jest duuużo więcej niż średnia.

Nie spelnia zadnych wymagan.

Jak wyżej - nie przeczytałeś o co chodzi. Sorry ale to niepoważne.
Maciek.

Data: 2009-04-23 23:07:51
Autor: Maciek
uzywany dobry telefon do stowki
Użytkownik "Maciek"
A przeczytałeś o wymaganiach, które miały być spełnione? Nie, bo wtedy byś polecił ten telefon choćby za samą baterię - jest duuużo więcej niż średnia.

No tak, teraz to i ja się trochę ten tego, bo nie spojrzałem, że mają być MMS-y co oznacza, że obraz musi być w kolorze :/

M.

Data: 2009-04-24 10:00:15
Autor: Bebe
uzywany dobry telefon do stowki

Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:gsqlb7$76j$1inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Maciek"
[...]

a mnie zastanawia po co w stacjonarnym MMSy

--
tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

Data: 2009-04-22 12:13:28
Autor: Bebe
uzywany dobry telefon do stowki
Uzytkownik "Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> napisal w wiadomosci news:gsl20h$8pm$1news.interia.pl...
"BearBag"

sorry ale to smiec..

Bo?

bo sluzy do dzwonienia tylko - a przeciez telefon ma robic:
1
2
3
4
n  rzeczy :) - argument ze jest drogi tez mi sie podoba... kosztuje tyle co prosty aparat stacjonarny... ale jest drogi :)

Data: 2009-04-21 21:39:11
Autor: Piona
BearBag pisze:
[...]

UĹźywam Nokia 6021 2 sztuk :)