u?ywany lapek z dobrymi rokowaniami

Data: 2011-02-07 16:44:31
Autor: m4rkiz
u?ywany lapek z dobrymi rokowaniami
?Użytkownik "Oncek" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a53b818-b973-4c8f-8684-45d4f1cbfe1d@8g2000prb.googlegroups.com...
Głownie chodzi o bezawaryjność, i dobrą obudowę więc wszelkie Acery i
podobne wynalazki odpadają.

z uzywanego sprzetu imho warto brac tylko delle np. d610 d420 oraz hp
z serii nc i nx

acery wbrew pozorom tez nie sa zle - dlatego ze konstrukcje maja az
do bolu prosta - o ile nie ma luzu na zawiasach i sprzet jest sprawny
to szanse ze sam przestanie dzialac sa niewielkie

Data: 2011-02-10 23:49:12
Autor: BearBag
[...]

powiedz to acerom które ja widuje w pracy... urwane zawiasy,
odpadające klawisze i wycierająca się obudowa, wszystko trzeszczy od
nowości. Na kilkanaście sztuk nie wiem czy kilka dotrwało do konca
gwarancji w całości... a nikt sie u nas nie wyżywa na sprzęcie. HPki
używane tak samo i wygladają prawie jak nowe, tylko płyty główne im
padają...

u?ywany lapek z dobrymi rokowaniami