uzywany pecet

Data: 2012-12-30 13:35:05
Autor: adam
uzywany pecet
Witam,
Chce poskladac jakiegos uzywanego blaszaka.
Budzet ktory mam to max 1000PLN.
Jakie podzespoly mozecie doradzic?
Zastsowanie to filmy, zdjecia, moze jaka prosta gra.
Dzieki, pzdr
Adam

Data: 2012-12-30 14:19:51
Autor: M1SLQ
uzywany pecet
Budzet ktory mam to max 1000PLN.
Jakie podzespoly mozecie doradzic?
Zastsowanie to filmy, zdjecia, moze jaka prosta gra.

może coś w stylu:

http://www.morele.net/komputery/komputery-pc/komputery-wyprzedazowe-poleasingowe-493/

Data: 2012-12-31 12:57:00
Autor: Kamil
uzywany pecet
Użytkownik "M1SLQ" napisał:

http://www.morele.net/komputery/komputery-pc/komputery-wyprzedazowe-poleasingowe
-493/

Dell? I to tak drogo? Chcesz pytającemu zrobić krzywdę?

Pzdr

Data: 2012-12-31 14:12:34
Autor: M1SLQ
uzywany pecet
Dell? I to tak drogo? Chcesz pytającemu zrobić krzywdę?

Na Dellach pracowałem od epoki Pentium II do C2Q i były to dość niezawodne sprzęty, chociaż domyślam się, że też się psują. Myślę, że za PC z legalnym Win7 ~400 zł nie jest zbyt wygórowaną kwotą.

Data: 2012-12-30 15:19:40
Autor: Jacek Maciejewski
uzywany pecet
Dnia Sun, 30 Dec 2012 13:35:05 +0100, adam napisał(a):

Budzet ktory mam to max 1000PLN.

Powiem ci co sobie ostatnio złożyłem:

Płyta ASRock G41c-gs z Allegro za 80 zł
procek C2D E7500 z Allegro za 150 zł
pamięć 2x1 GB z Allegro za jakieś 40 zł
zasilacz miałem ale kupisz na Allegro za 30 zł
dysk SSD Kingston SV 100S2 z Allegro za 180 zł
dysk ST3160812AS miałem ale kupisz taki za 100 zł skrzynka mATX z Allegro za 50 zł
duży radiator z heatpipe bez wiatraka, Allegro 30 zł
razem jakieś 560 zł

W kompie procek jest chłodzony biernie, radiator jest pod zasilaczem który
zasysa powietrze od spodu (wiatrak w dnie) tak, że przepływa przez
radiator. Grafika jest onboard,  jak dla mnie aż za dobra bo nie grywam.
Komp śmiga i pod w7 i pod linuksem (którego (MINT Maya Cinnamon) ci
polecam, bo nadszedł już czas na linuksy :)

--
Jacek

Data: 2012-12-30 16:30:51
Autor: M1SLQ
uzywany pecet
Komp śmiga i pod w7 i pod linuksem (którego (MINT Maya Cinnamon) ci
polecam, bo nadszedł już czas na linuksy :)

Żeby to jeszcze na FX5200 działało, to by było super :) A tak trzeba korzystać z MATE :)

Data: 2012-12-30 18:00:00
Autor: Jacek Maciejewski
uzywany pecet
Dnia Sun, 30 Dec 2012 16:30:51 +0100, M1SLQ napisał(a):

Komp śmiga i pod w7 i pod linuksem (którego (MINT Maya Cinnamon) ci
polecam, bo nadszedł już czas na linuksy :)

Żeby to jeszcze na FX5200 działało, to by było super :) A tak trzeba korzystać z MATE :)

Wszystko ze wszystkim działa tylko w raju :) Hmmm i w Erze :)
--
Jacek

Data: 2012-12-31 17:01:09
Autor: qwerty
uzywany pecet
Użytkownik "Jacek Maciejewski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ugs4n830emij$.rclzx56xh0yu$.dlg@40tude.net...
pamięć 2x1 GB z Allegro za jakieś 40 zł

Przy takiej ilości ramu nie da się komfortowo pracować.

Data: 2012-12-31 18:00:46
Autor: M1SLQ
uzywany pecet
pamięć 2x1 GB z Allegro za jakieś 40 zł

Przy takiej ilości ramu nie da się komfortowo pracować.

Coś w tym jest. Czysty Windows XP przy 128 MB nieźle przymulał (na topowych zestawach z pamięciami RIMM i Pentium 4) ale rozszerzenie pamięci do 512 MB dawało komfort pracy w kilku ówczesnych programach jednocześnie. Dziś ten sam Windows XP, czysty, świeżo po instalacji, z poprawkami i lekkim antywirusem, działa jako tako przy 512 MB ale już włączenie FF z paroma zakładkami oznacza intensywne swapowanie i trwa dobre sześć lub siedem kurwamaciów :)

uzywany pecet