Data: 2010-11-24 08:22:15 | |
Autor: omega_fan | |
używany tdi - trwałość | |
Załóżmy, że znajdę egzemplarz z rzeczywistym przebiegiem 180-200 tys. Sprzeglo i kolo zamachowe moze domagac sie juz wymiany, chociaz jezeli samochod byl eksploatowany glownie na dluzszych trasach to moze wytrzymac i 2 x tyle. Tarcze, klocki sprawdz. Turbosprezarka powinna byc OK. O pompowtryskiwacze bym sie nie martwil. Oczywiscie rzeznik moze zalatwic kazdy samochod po dowolnym przebiegu, sprawdzic trzeba z mechanikiem itp... ale taki przebieg to dopiero dobrze dotarty samochod ;) |
|
Data: 2010-11-24 01:18:49 | |
Autor: Andrzej | |
używany tdi - trwałość | |
Sprzeglo i kolo zamachowe moze domagac sie juz wymiany, chociaz jezeliSłyszałem opinie że silniki z pompowtryskiwaczami są bardziej wrażliwe na jakość paliwa. Czy warto kierować się tym przy wyborze samochodu i szukać silnika z tradycyjną pompą rozdzielaczową? Czy pomiędzy silnikami (różna warrianty mocy) z pompowtryskiwaczami mogą być różnice w trwałości? Bo rozumiem, że sprzegło/koło dwumasowe w słabszej wersji może dłużej wytrzymać? |
|
Data: 2010-11-24 10:30:11 | |
Autor: Lewis | |
uĹźywany tdi - trwaĹoĹÄ | |
W dniu 2010-11-24 10:18, Andrzej pisze:
Sprzeglo i kolo zamachowe moze domagac sie juz wymiany, chociaz jezeliSĹyszaĹem opinie Ĺźe silniki z pompowtryskiwaczami sÄ bardziej wraĹźliwe Najpierw przemyĹl dobrze czy diesel jest Ci faktycznie potrzebny, jeĹli tak, to owszem nowsze konstrukcje sÄ bardziej wraĹźliwe, praktycznie na wszystko. Stare poczciwe klekoty z VP jeĹşdziĹy w ciÄĹźkich warunkach, niejednokrotnie tankowane wszelakimi wynalazkami i nie psuĹy siÄ nadmiernie. Tylko dziĹ znaleĹşÄ auto z silnikiem diesla i VP w stanie nie zajechanym na ĹmierÄ oraz nie klepanym 3 razy graniczy z cudem. -- CzÄĹci do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1199963969.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-11-24 01:43:35 | |
Autor: Andrzej | |
używany tdi - trwałość | |
Najpierw przemyśl dobrze czy diesel jest Ci faktycznie potrzebny, jeśliDojeżdżam codziennie do pracy, 30 km w jedną stronę, w skali miesiąca to daje już niemały przebieg. Interesuje mnie ekonomiczny, trwały samochód na dojazdy do pracy. Alternatywą może być samochód na gaz, ale z tym też może być problem, bonie wszystkie silniki "lubią gaz".. |
|
Data: 2010-11-24 10:57:17 | |
Autor: Adam Szewczak | |
używany tdi - trwałość | |
Użytkownik "Andrzej" <chrzan_a@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:df55bc76-e1ef-4bfc-9ef7-0c5945790072@q18g2000vbm.googlegroups.com... Najpierw przemyśl dobrze czy diesel jest Ci faktycznie potrzebny, jeśliDojeżdżam codziennie do pracy, 30 km w jedną stronę, w skali miesiąca Jak nie potrzebujesz rakiety to kup ewentualnie SDI, zawsze mniej rzeczy ktore sie moga zepsuc :P a do wyboru masz troche, nawet Golfa kombi. PZDr Adam |
|
Data: 2010-11-24 10:58:36 | |
Autor: omega_fan | |
używany tdi - trwałość | |
Słyszałem opinie że silniki z pompowtryskiwaczami są bardziej wrażliwe Prawda, ale nie demonizowalbym tego. Zaryzykuje stwierdzenie, ze pompki sa mniej wrazliwe niz niektore CR. Czy warto kierować się tym przy wyborze samochodu i Nie warto. Przede wszystkim warto kierowac sie stanem technicznym samochodu jako calosci. Czy pomiędzy silnikami (różna warrianty mocy) z pompowtryskiwaczami Zazwyczaj w mocniejszych wersjach sa mocniejsze sprzegla. Szukaj jak najmocniejszej wersji, bo to najlepsza podstawa do dalszych prac nad jej wzmocnieniem ;) co szczerze polecam (oczywiscie z glowa). To napisalem ja, zadowolony uzytkownik TDI na pompowtryskiwaczach od 70 kkm, z tego 60 kkm po chiptuningu. |