Data: 2010-11-24 14:50:14 | |
Autor: krzysiek82 | |
używany tdi - trwało¶ć | |
W dniu 2010-11-23 18:46, Andrzej pisze:
1. 90km - pompa rotacyjna aktualny przebieg według licznika ponad 300ty¶ ale pewnie kręconym, absolutnie nic się nie dzieje z silnikiem ani przeniesieniem napędu. Cały czas na pełnym syntetyku. Te silniki to wzór trwało¶ci. jedyne co było robione to wymieniane oleje, rozrz±dy, oraz raz szklanki ale to typowa eksploatacja. -- krzysiek82 |
|
Data: 2010-11-24 16:23:11 | |
Autor: Lewis | |
używany tdi - trwałość | |
W dniu 2010-11-24 14:50, krzysiek82 pisze:
W dniu 2010-11-23 18:46, Andrzej pisze: To akurat mogę potwierdzić, u rodziców taki jeździ, przebieg 250kkm wg licznika ile rzeczywiście kto wie. Dolewka oleju z 500ml od wymiany do wymiany (12kkm) 10W40 jedyne co było robione to wymiana świec żarowych i rozrządu. Niestety nowsze konstrukcje często mają mało wspólnego z tymi "legendarnymi" klekotami jeśli chodzi o wytrzymałość. -- Części do A6 C4 sprzedam http://allegro.pl/item1199963969.html Pozdrawiam Lewis |
|
Data: 2010-11-24 16:26:03 | |
Autor: krzysiek82 | |
używany tdi - trwałość | |
W dniu 2010-11-24 16:23, Lewis pisze:
Niestety nowsze konstrukcje często mają mało wspólnego z tymi bo nowsze mają być pozornie ekologiczne, trwałość obecnie nikogo nie interesuje. Co ciekawe odmiana AFN 110KM miewała już więcej problemów z turbiną (zmienna geometria), dwumasą, oraz trwałością głowicy. Ale w porównaniu z nowymi silnikami 2.0 PD to i tak są mega niezawodne. -- krzysiek82 |
|