vat od paliwa- ktora kolumna

Data: 2009-12-30 01:09:44
Autor: AnaxWRC
vat od paliwa- ktora kolumna
hej, jesli samochod jest w leasingu, to rata leasingowa jest kosztem. Wpisujemy ja normalnie do 13 kolumny KPiR- pozostale koszty tak?
a co z paliwem? czy (zakladajac ze mozna odliczac VAT od paliwa) rowniez wpisujemy normalnie w kolumne 13?
pzdr
Anax

Data: 2009-12-30 07:50:01
Autor: 'Tom N'
vat od paliwa- ktora kolumna
AnaxWRC w <news:hhe5qp$5gd$1inews.gazeta.pl>:

a co z paliwem? czy (zakladajac ze mozna odliczac VAT od paliwa) rowniez wpisujemy normalnie w kolumne 13?

Czyli chciałbyś VAT odliczyć i dodatkowo koszty powiększyć o ten VAT?
Tak to tylko w erze... ;-P

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]

Data: 2009-12-30 13:16:58
Autor: AnaxWRC
vat od paliwa- ktora kolumna

Użytkownik "'Tom N'" <news@int.dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości news:091230.075001.pspp.330int.dyndns.org.invalid...
[...]

hehe
dokladnie chodzi mi o to ze vat do rejestru a kwote netto do KPiR, tak jak np kupno papieru do drukarki...
pzdr
Anax

vat od paliwa- ktora kolumna