vat od paliwa po raz kolejny

Data: 2012-03-01 13:35:16
Autor: zlotowinfo
vat od paliwa po raz kolejny
Użytkownik "Piotr" <hugo@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jiigm8$8s0$1news.vectranet.pl...
Witam,

Zastanawiam się nad kupnem auta na potrzeby własnej DG i dziś byłem nawet w US zasięgnąć opinii ale jakoś jednoznacznego stanowiska Pan z okienka nie chciał zająć (na pisemną interpretację nie mam za bardzo czasu).
Auto (Opel Astra kombi) sprowadzone z Niemiec jako 5 osobowe. W polsce przerejstrowane na ciężarowe i na 2 osoby. Chciałem sie dowiedzieć czy jak wstawię trwałą przegrodę za 1. rząd siedzeń (pozostałe zdemontowane), ładowność jest 530kg to czy w świetle ustawy o VAT będę mógł odliczać tenże od paliwa?
I Pan z okienka zaczął że skoro auto było wyprodukowane z przeznaczeniem jako osobowe to mogą pojawić się wątpliwości, ale niestety nic konkretniej nie podał.
A na tyle ile doczytałem to właśnie jeśli jest sprowadzone (brak św. homologacji) i zarejestrowane jako 2 os. cieżarowe i ma ładowność powyżej 500kg to się łapię "pod ustawę".
Ktoś w temacie?

zdaje się że to było zawieszone na 2 lata i jeszcze rok został

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

vat od paliwa po raz kolejny