vat z polisy ubezpieczeniowej (leasingodawcy)

Data: 2012-01-23 10:43:48
Autor: Przemysław Backiel
vat z polisy ubezpieczeniowej (leasingodawcy)
Witam,

jak dobrze rozumiem, to jesli wykorzystałem limit (60% lub 6k PLN) na odliczenie VAT od samochodu (będacego przedmiotem leasingu) to od polisy odliczyc VATu nie mogę?

czyli tym samym nie ma sensu kupowac ubezpieczenia od leasingodawcy, bo na "miescie" kupie polisę - bez VATu, czyli tańszą?

--
icek

vat z polisy ubezpieczeniowej (leasingodawcy)