Data: 2011-07-27 02:07:29 | |
Autor: Zarazek | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę:
http://pokazywarka.pl/tytszj/ Dałoby się w tym układzie przej¶ć na vbrake bez spawania dodatkowej przelotki do ramy lub przyklejania uchwytu/grippera: http://tiny.pl/h5m3t ? |
|
Data: 2011-07-27 11:32:07 | |
Autor: Wojciech Waga | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
W dniu 27.07.2011 11:07, Zarazek pisze:
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę: Musisz do hamulca doci±gn±ć pancerz.Jak kawałek +/- 20cm da się tam dołozyć pomiędzy v-brake a t± metalow± tulejkę i się oprze o ni± stabilnie to czemu nie. pozdr. w. |
|
Data: 2011-07-27 11:32:49 | |
Autor: Adam Jurzyk | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 2011-07-27 11:07, Zarazek wrote:
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę: Linkę do v-ek możesz ta¶m± do ramy przykleić. Je¶li pancerz przez to przejdzie, to jeszcze pozostanie problem czy nie będzie za mocno wygięty (może za mocno ci±gn±ć cały hamulec na praw± stronę) Adam |
|
Data: 2011-07-27 11:11:32 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Adam Jurzyk <a.jurzyk@g_a_z_e_t_a.pl> napisał(a):
On 2011-07-27 11:07, Zarazek wrote: Ale to sie da wyrownac regulacja naciagu sprezyn w ramionach hamulca. -- rmikke -- |
|
Data: 2011-07-27 21:30:32 | |
Autor: Adam Jurzyk | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 2011-07-27 13:11, Ryszard Mikke wrote:
Ale to sie da wyrownac regulacja naciagu sprezyn w ramionach hamulca. Jak będzie mocno ci±gn±ć to nie bardzo ;) (ja lubię mieć te sprężyny tak lekko jak to możliwe) Adam |
|
Data: 2011-07-28 00:26:47 | |
Autor: szaman | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/27/2011 09:30 PM, Adam Jurzyk wrote::
Jak będzie mocno ci±gn±ć to nie bardzo ;) (ja lubię mieć te sprężyny tak Jest jaki¶ powód ku temu? sz |
|
Data: 2011-07-28 09:23:36 | |
Autor: Adam Jurzyk | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 2011-07-28 00:26, szaman wrote:
On 07/27/2011 09:30 PM, Adam Jurzyk wrote:: Odwróciłbym to pytanie: dlaczego nie? Hamulec działa lżej i nic więcej. Adam |
|
Data: 2011-07-28 10:16:42 | |
Autor: szaman | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/28/2011 09:23 AM, Adam Jurzyk wrote::
Przy v-kach bnędzie to różnica przynajmniej dla mnie nimal niezauważalna. sz |
|
Data: 2011-07-28 12:28:31 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Adam Jurzyk <a.jurzyk@g_a_z_e_t_a.pl> napisał(a):
On 2011-07-27 13:11, Ryszard Mikke wrote: Jasne, ze w pewnych granicach. (ja lubię mieć te sprężyny tak lekko jak to możliwe) To pewnie czesciej ode mnie masz klopoty w stylu "hamulec sie nie cofa od kola po puszczeniu klamki". Ja tam wole pokonywac odrobinke wiekszy opor sprezyn hamulca, niz walczyc z ciaglym szuraniem ktoregos klocka po obreczy. -- rmikke -- |
|
Data: 2011-07-28 15:50:45 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
Ryszard Mikke wrote:
Adam Jurzyk <a.jurzyk@g_a_z_e_t_a.pl> napisał(a): Ja też ustawiam te sprężyny możliwie lekko i nie mam takich kłopotów, że się hamulec nie cofa (tylny BR-M330, cała linka w pancerzu). Wniosek: nie umiesz ;) -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2011-07-28 14:10:17 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Krzy¶ Cierpiętnik <blah@blah.invalid> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote: Ale czego nie umiem, klamki puscic? Jak wrocilem po tygodniu na rowerze, podciagnalem troche przedni hamulec (w sensie, ze linke skrocilem, zeby szybciej lapal) i okazalo sie, ze nie chce sie cofac. Rozebranie i odsyfienie pomoglo. Z tym, ze im lzej sa ustawione te sprezyny, tym mniej syfu potrzeba, zeby przestaly cofac... -- rmikke -- |
|
Data: 2011-07-28 23:35:44 | |
Autor: szaman | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/28/2011 03:50 PM, Krzyś Cierpiętnik wrote::
Nawet jak masz hamulec usyfiony błotem? sz |
|
Data: 2011-07-29 16:25:09 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
szaman wrote:
On 07/28/2011 03:50 PM, Krzyś Cierpiętnik wrote:: Hmm, no dobra. Mam błotniki i slicki, więc nie wiem. Z błotem pośniegowym sobie radził... -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2011-07-29 20:26:25 | |
Autor: szaman | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/29/2011 04:25 PM, Krzyś Cierpiętnik wrote::
Nawet jak masz hamulec usyfiony błotem? Hmm.dawno błotników nie miałem, moze faktycznie pomagają. sz |
|
Data: 2011-07-27 14:49:42 | |
Autor: Zachu | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
W dniu 27-07-11 11:07, Zarazek pisze:
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę: Da, mam tak± sam± ramę ;) Zamieniasz linkę od przedniej przerzutki z link± od hamulca. -- Zachu |
|
Data: 2011-07-27 16:26:14 | |
Autor: Publius | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
W dniu 2011-07-27 11:07, Zarazek pisze:
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę: A nie można pu¶cić na całej długo¶ci linki w pancerzu i pouczepiać j± np. zipami? Moja rama przewiduje tylko tak± możliwo¶ć prowadzenia linki tylnego hamulca, na wierzchu na górze ramy id± tylko te od przerzutek. -- Pozdrawiam Karol |
|
Data: 2011-07-27 19:36:09 | |
Autor: ToMasz | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
W dniu 27.07.2011 11:07, Zarazek pisze:
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę:Dało by się, ale taka czy inna rama niczego nie zmienia. Musisz zastosować pancerz na całej długo¶ci linki, od klamki do fajki. Sprawa druga: po co? Czekaj± Cię 2 hamulce +2 klamki do V. (metalowe=2x15zł+20zł=50) Może wystarczyło by kupić jeden tylny porz±dny hamulec cantilever? Taniej wyjdzie. ToMasz PS najtaniej wyjdzie umyć, potem przeszlifować obręcz i klocki |
|
Data: 2011-07-27 21:50:54 | |
Autor: Gawel | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Dnia 27-07-2011 o 11:07:29 Zarazek <zavrat@interia.pl> napisał(a):
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę: Mialem identyczny uklad w swojej starej ramie. Ucialem kawalek tej metalowej tulei przy ramie tak aby linka przechodzila przez nia tak prosto jak sie da i normalnie za tuleja wstawilem kawalek pancerza jak to normalnie powinno byc. Dzialalo jak zloto, no prawie ;) -- pzdr Gawel |