Data: 2011-07-27 11:32:49 | |
Autor: Adam Jurzyk | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 2011-07-27 11:07, Zarazek wrote:
Sz.P. spojrzeliby na tę fotę: Linkę do v-ek możesz ta¶m± do ramy przykleić. Je¶li pancerz przez to przejdzie, to jeszcze pozostanie problem czy nie będzie za mocno wygięty (może za mocno ci±gn±ć cały hamulec na praw± stronę) Adam |
|
Data: 2011-07-27 11:11:32 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Adam Jurzyk <a.jurzyk@g_a_z_e_t_a.pl> napisał(a):
On 2011-07-27 11:07, Zarazek wrote: Ale to sie da wyrownac regulacja naciagu sprezyn w ramionach hamulca. -- rmikke -- |
|
Data: 2011-07-27 21:30:32 | |
Autor: Adam Jurzyk | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 2011-07-27 13:11, Ryszard Mikke wrote:
Ale to sie da wyrownac regulacja naciagu sprezyn w ramionach hamulca. Jak będzie mocno ci±gn±ć to nie bardzo ;) (ja lubię mieć te sprężyny tak lekko jak to możliwe) Adam |
|
Data: 2011-07-28 00:26:47 | |
Autor: szaman | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/27/2011 09:30 PM, Adam Jurzyk wrote::
Jak będzie mocno ci±gn±ć to nie bardzo ;) (ja lubię mieć te sprężyny tak Jest jaki¶ powód ku temu? sz |
|
Data: 2011-07-28 09:23:36 | |
Autor: Adam Jurzyk | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 2011-07-28 00:26, szaman wrote:
On 07/27/2011 09:30 PM, Adam Jurzyk wrote:: Odwróciłbym to pytanie: dlaczego nie? Hamulec działa lżej i nic więcej. Adam |
|
Data: 2011-07-28 10:16:42 | |
Autor: szaman | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/28/2011 09:23 AM, Adam Jurzyk wrote::
Przy v-kach bnędzie to różnica przynajmniej dla mnie nimal niezauważalna. sz |
|
Data: 2011-07-28 12:28:31 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Adam Jurzyk <a.jurzyk@g_a_z_e_t_a.pl> napisał(a):
On 2011-07-27 13:11, Ryszard Mikke wrote: Jasne, ze w pewnych granicach. (ja lubię mieć te sprężyny tak lekko jak to możliwe) To pewnie czesciej ode mnie masz klopoty w stylu "hamulec sie nie cofa od kola po puszczeniu klamki". Ja tam wole pokonywac odrobinke wiekszy opor sprezyn hamulca, niz walczyc z ciaglym szuraniem ktoregos klocka po obreczy. -- rmikke -- |
|
Data: 2011-07-28 15:50:45 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
Ryszard Mikke wrote:
Adam Jurzyk <a.jurzyk@g_a_z_e_t_a.pl> napisał(a): Ja też ustawiam te sprężyny możliwie lekko i nie mam takich kłopotów, że się hamulec nie cofa (tylny BR-M330, cała linka w pancerzu). Wniosek: nie umiesz ;) -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2011-07-28 14:10:17 | |
Autor: Ryszard Mikke | |
[dasię?] vbrake zamiast cantilever | |
Krzy¶ Cierpiętnik <blah@blah.invalid> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote: Ale czego nie umiem, klamki puscic? Jak wrocilem po tygodniu na rowerze, podciagnalem troche przedni hamulec (w sensie, ze linke skrocilem, zeby szybciej lapal) i okazalo sie, ze nie chce sie cofac. Rozebranie i odsyfienie pomoglo. Z tym, ze im lzej sa ustawione te sprezyny, tym mniej syfu potrzeba, zeby przestaly cofac... -- rmikke -- |
|
Data: 2011-07-28 23:35:44 | |
Autor: szaman | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/28/2011 03:50 PM, Krzyś Cierpiętnik wrote::
Nawet jak masz hamulec usyfiony błotem? sz |
|
Data: 2011-07-29 16:25:09 | |
Autor: Krzyś Cierpiętnik | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
szaman wrote:
On 07/28/2011 03:50 PM, Krzyś Cierpiętnik wrote:: Hmm, no dobra. Mam błotniki i slicki, więc nie wiem. Z błotem pośniegowym sobie radził... -- Śmierć Google Groups, śmierć bramkom www-news. |
|
Data: 2011-07-29 20:26:25 | |
Autor: szaman | |
[dasiÄ™?] vbrake zamiast cantilever | |
On 07/29/2011 04:25 PM, Krzyś Cierpiętnik wrote::
Nawet jak masz hamulec usyfiony błotem? Hmm.dawno błotników nie miałem, moze faktycznie pomagają. sz |
|