vectone przysłało starter

Data: 2015-05-11 05:59:54
Autor: h.sliwinski
vectone przysłało starter
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 11:07:34 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
https://www.facebook.com/groups/gsmstarterydoladowania/

Też dostałem, ale przed doładowaniem hamuje mnie podawanie numeru karty na nieszyfrowanej stronie.

--
Heniek

Data: 2015-05-11 15:01:44
Autor: zlotowinfo
vectone przysłało starter
Też dostałem, ale przed doładowaniem hamuje mnie podawanie numeru karty na
nieszyfrowanej stronie.

doładowania tylko karta?

Data: 2015-05-11 06:19:16
Autor: h.sliwinski
vectone przysłało starter
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 15:01:41 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> Też dostałem, ale przed doładowaniem hamuje mnie podawanie numeru karty na
> nieszyfrowanej stronie.

doładowania tylko karta?

Tak, ale...
Właśnie ich ponownie odwiedziłem i widzę, że strona jest już szyfrowana.
może doładuje ;-)
https://www.vectonemobile.pl/b/doladowanie/krok2.aspx

--
Heniek

Data: 2015-05-11 15:57:03
Autor: dizel
vectone przysłało starter
On Mon, 11 May 2015 06:19:16 -0700 (PDT), h.sliwinski@gmail.com wrote:

> [...]

doładowania tylko karta?

Tak, ale...
Właśnie ich ponownie odwiedziłem i widzę, że strona jest już szyfrowana.

Ich doładowania są w terminalach, nie wszędzie ale choćby w Rossmanie,
potwierdzone info.

Pozdrawiam

Data: 2015-05-11 09:35:10
Autor: h.sliwinski
vectone przysłało starter

Ich doładowania są w terminalach, nie wszędzie ale choćby w Rossmanie,
potwierdzone info.

Pozdrawiam

Dobrze wiedzieć; dzięki.

--
Heniek

Data: 2015-05-11 22:31:27
Autor: zlotowinfo
vectone przysłało starter
Tak, ale...
Właśnie ich ponownie odwiedziłem i widzę, że strona jest już szyfrowana.
może doładuje ;-)
https://www.vectonemobile.pl/b/doladowanie/krok2.aspx

dzwoniłem i pytałem o możliwość zakupu doładowania
podali punkt/kiosk w tesco, i tam niestety nie mieli

Data: 2015-05-12 02:53:04
Autor: h.sliwinski
vectone przysłało starter
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 22:31:24 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:
> [...]

dzwoniłem i pytałem o możliwość zakupu doładowania
podali punkt/kiosk w tesco, i tam niestety nie mieli

Czyli rozszerzają sieć sprzedaży.
Będę miał rezerwę do transmisji danych ;-)

--
Heniek

Data: 2015-05-12 23:09:46
Autor: zlotowinfo
vectone przysłało starter
Czyli rozszerzają sieć sprzedaży.
Będę miał rezerwę do transmisji danych ;-)

udało się kupić w rosmanie

Data: 2015-05-13 21:38:48
Autor: Jingiel
vectone przysłało starter
W dniu 2015-05-12 o 23:09, zlotowinfo pisze:
Czyli rozszerzają sieć sprzedaży.
Będę miał rezerwę do transmisji danych ;-)

udało się kupić w rosmanie

Cóż takiego  oferuje ten operator wirtualny? Wydaje mi się, że nic nadzwyczajnego, aby biegać po mieście i szukać starterów? Operator o niezbyt dobrej reputacji.

Data: 2015-05-13 23:14:55
Autor: zlotowinfo
vectone przysłało starter
Cóż takiego  oferuje ten operator wirtualny? Wydaje mi się, że nic nadzwyczajnego, aby biegać po mieście i szukać starterów? Operator o niezbyt dobrej reputacji.
starterów chyba nie da się kupić
wyłącznie zamowienie za darmo przez stronę

Data: 2015-05-14 00:24:48
Autor: Pawel G.
vectone przysłało starter
W odpowiedzi na maila od Jingiel z dnia: 2015-05-13 21:38:
[...]

A TO ma w ogóle jakąkolwiek "reputację"??

Paweł

vectone przysłało starter