vectone przys³a³o starter

Data: 2015-05-14 16:56:47
Autor: zlotowinfo
vectone przys³a³o starter
no có¿, okaza³o siê ¿e jednak jest w vectone jeden kruczek
mianowicie naliczanie minutowe

poczta g³osowa u kogo¶? sru 9gr za nic

no có¿ zatem powrót do starego dobrego virgin z 13gr/min

Data: 2015-05-14 17:13:25
Autor: dizel
vectone przys³a³o starter
On Thu, 14 May 2015 16:56:47 +0200, "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl>
wrote:

no có¿, okaza³o siê ¿e jednak jest w vectone jeden kruczek
mianowicie naliczanie minutowe

Przy kwocie 9gr za minutê do ka¿dej sieci to normalnie
"z³odziejstwo":)

Pozdrawiam

Data: 2015-05-14 18:07:14
Autor: zlotowinfo
vectone przys³a³o starter
U¿ytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisa³ w wiadomo¶ci news:bre9lad4bnbr3qgdvgsfnd147tshn9euns4ax.com...
wrote:

no có¿, okaza³o siê ¿e jednak jest w vectone jeden kruczek
mianowicie naliczanie minutowe

Przy kwocie 9gr za minutê do ka¿dej sieci to normalnie
"z³odziejstwo":)

przy tej kwocie i z regu³y krótkich rozmowach
virgin za niecale 13 gr jest lepszy

Data: 2015-05-15 09:11:46
Autor: h.sliwinski
vectone przys³a³o starter
W dniu czwartek, 14 maja 2015 18:07:11 UTC+2 u¿ytkownik zlotowinfo napisa³:
> [...]
>
> Przy kwocie 9gr za minutê do ka¿dej sieci to normalnie
> "z³odziejstwo":)

przy tej kwocie i z regu³y krótkich rozmowach

Dlatego ja takie twory jak powy¿szy u¿ywam wy³±cznie jako rezerwê do transmisji danych.
Bo trzeba przyznaæ, ¿e 3GB za dychê jest dobr± ofert± w porównaniu do pakietów w moim abonamencie w Orange gdzie 1GB kosztuje 15
Nawet jak wszystko idzie przez Zjednoczone Królestwo jak w Lycamobile ;-)

--
Heniek

vectone przys³a³o starter