[spam] vectra c

Data: 2011-01-16 15:00:05
Autor: Tomasz Pyra
[spam] vectra c
Natchniony pojawiającymi się ogłoszeniami o sprzedaży aut postanowiłem i
ja zaryzykować - oto moje ogłoszenie.

Sprzedam Opel Vectra C 2005 rok produkcji, silnik 1.9 cdti

Się śmiej :)

Jak sprzedawałem Cinquecento, to zrobiłem naprawdę rzetelny opis z wymienionymi wszystkimi niedomaganiami, wadami i zaletami.

Zrobiłem zdjęcia na których samochód wyglądał jeszcze gorzej niż w rzeczywistości, gdzie sfotografowałem każdą rdzę, rysę i wgniecenie, wraz z opisami:
http://picasaweb.google.com/hellfireCC/FiatCinquecento#5541026979937557090

No i poszedł bez targowania za 6000zł, czyli tyle ile napisałem w ogłoszeniu.

[spam] vectra c