[spam] vectra c

Data: 2011-02-01 03:49:36
Autor: Feromon
[spam] vectra c

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:igut7q$se3$1mx1.internetia.pl...
Natchniony pojawiającymi się ogłoszeniami o sprzedaży aut postanowiłem i ja zaryzykować - oto moje ogłoszenie.

Sprzedam Opel Vectra C 2005 rok produkcji, silnik 1.9 cdti

Przebieg oryginalny 865 978 km cofniety profesjonalnie na 78 000 km.

Auto miało w Niemczech 11 właścicieli w wieku 18-21 lat wszyscy palący dodatkowo siedmiu miało psy. Auto kupione w salonie.

Wszystkie przeglądy, książka serwisowa polska, niemiecka i na życzenie francuska.

Auto po trzech powaznych dzwonach z przodu i jednym z tyłu, nieudolnie poszpachlowane i polakierowane, mocno ściąga podczas jazdy na lewo a podczas hamowania na prawo.

W aucie od nowoście nie było nic robione - nie wymieniano płynów, oleju i innych zuzywających się elementów, dlatego mogę stwierdzić, że jest w stanie kolekcjonerskim - wszystki części oryginalne.

Turbina podczas jazdy wydaje przerazliwy skowyt a silnik mocno szarpie zarówno podczas ruszania jak i jazdy na wprost, na zakretach terkot przegubów skutecznie zagłusza wycie turbiny.

Z biegów wchodzi tylko trójka i wsteczny o ile uda się wcisnąć sprzęgło. Cztery lata temu załozylem oryginalne pokrowce i dywaniki z tesco.

Auto posiada wyczynowe ogumienie typu slick.

Gratis dorzucam siedemnaście choinek zapachowych o zapachu kokosowym i oryginalną plakietkę dla ochroniarzy.

Cena 48 000 zł

Kur..xxx
To ja takie właśnie kupiłem!!!!

Feromon