Data: 2014-08-19 20:56:31 | |
Autor: K | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
witam,
zastanawiam sie nad kupnem w uk, ale naczytalem sie ze te silniki to jakis wynalazek isuzu w ktorym po 200tys km, wypalaja sie tloki. prawda li to? jesli nie, to tam jest pasek, czy lancuch. auto wg sprzedawcy (osoba prywatna) ma 78tys mil i jest z 2008r. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-08-19 23:23:46 | |
Autor: BartekK | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
W dniu 2014-08-19 21:56, K pisze:
witam,Nie tłoki, tylko cylindry, nie wypalają, tylko opadają, i nie po 200 tylko jak się trafi to i po 50... -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2014-08-20 07:29:42 | |
Autor: K | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
On 19/08/2014 22:23, BartekK wrote:
W dniu 2014-08-19 21:56, K pisze: czyli chujnia i nie warto sie ladowac. sa jakies specjalne okolicznosci ktore temu sprzyjaja, ktos to w ogole naprawia, czy po takiej akcji to juz tylko smietnik? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2014-08-20 23:55:23 | |
Autor: BartekK | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
W dniu 2014-08-20 08:29, K pisze:
Technicznie nic nie stoi na przeszkodzie, by to naprawiać. Ale sensu ekonomicznego to nie ma żadnego, zwłaszcza że trzeba do tego rodziabać silnik do gołego, a konstrukcja jest taka jaka jest, i ze względu na różnice rozszerzalności cieplnej dwóch materiałów (cylinder i blok) - zawsze zjawisko występuje i wraca, a nie ma mechanicznie za bardzo gdzie/jak/o co/ "złapać" cylindra by nie objeżdzał z czasem w dół.czyli chujnia i nie warto sie ladowac. sa jakies specjalne okolicznoscizastanawiam sie nad kupnem w uk, ale naczytalem sie ze te silniki toNie tłoki, tylko cylindry, nie wypalają, tylko opadają, i nie po 200 Zobacz ile leży porzuconych/za grosze saabów z 3.0tid (to jest ten sam silnik, ale w saabie był popularniejszą opcją, w vectrze raczej 1.9 szło głównie, to więcej widać co 3.0v6 zdziałał na rynku). -- | Bartłomiej Kuźniewski | sibi@drut.org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/ | http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338173 |
|
Data: 2014-08-20 09:11:00 | |
Autor: Kapibara | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
Dnia Tue, 19 Aug 2014 20:56:31 +0100, K napisa³(a):
witam, Nie kombinuj i szukaj Vectry z fiatowskim 1.9 cdti. Mniejsza moc zrekompensuje Ci spokojna eksploatacja. :P |
|
Data: 2014-08-20 10:43:50 | |
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
W dniu 2014-08-20 09:11, Kapibara pisze:
Dnia Tue, 19 Aug 2014 20:56:31 +0100, K napisa³(a): O ile mu siê klapki w dolocie nie pourywaj±. :P -- Marcin "Kenickie" Mydlak Wroc³aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl P307 2.0HDi/90 "Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a ro¶nie popyt na ¶wiêty spokój." |
|
Data: 2014-08-20 11:57:44 | |
Autor: Kapibara | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
Dnia Wed, 20 Aug 2014 10:43:50 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisa³(a):
W dniu 2014-08-20 09:11, Kapibara pisze: No to wersja 120KM bez klapek :P |
|
Data: 2014-08-21 01:00:40 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
vectra c 3.0 v6 cdti | |
W dniu 2014-08-20 10:43, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
W dniu 2014-08-20 09:11, Kapibara pisze:AFAIK zapobiegliwi w³a¶ciciele te klapki urywaj± sami ;) |