vectra c czujnik w drzwiach czy gdzie

Data: 2010-02-27 17:00:26
Autor: bartek
vectra c czujnik w drzwiach czy gdzie
witam
vectra c 2002 gts, pytanie
gdzie w tylnych drzwiach znajduje sie czujnik zamknietych/otwartych drzwi ?
bo mam zamkniete komp pokazuje ze otwarte......
wczesniej naciskalem wszystko na okolo w drzwiach siedzeniu i jakos gasl.. teraz mi sie niechce znowu w to bawic.
musze zlokalizowac przyczyne wie ktos ?????
gdzie moge szukac?:)

Data: 2010-02-27 19:04:09
Autor: Bydlę

witam