[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?

Data: 2011-08-07 19:41:12
Autor: uciu
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Witam,

spotkał kto¶ na g.¶lasku vectre (złota) robi±c± zdjęcia klientom jad±cym na przeciwnym pasie?

Dzis jechałem licznikowo ok 120(czyli ok110) na 90 przez las, na trasie 78 między Pradł± a Szczekocinami i wydawało mi się, że co¶ migło w okolicach lusterka w vectrze, z któr± się mijałem.
Słonce dawało mi po oczach bo wczesny ranek był, zero ruchu wiec nie dało sie rozpoznać sylwetki auta.
Na radiu była cisza.
Ehhhh kosztowne beda te wakacje jak to sie potwierdzi:)

pozdr.
--
-- -
uciu

Data: 2011-08-07 18:33:31
Autor: to
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
begin uciu
Dzis jechałem licznikowo ok 120(czyli ok110) na 90 przez las, na trasie
78 między Pradłą a Szczekocinami i wydawało mi się, że coś migło w
okolicach lusterka w vectrze, z którą się mijałem. Słonce dawało mi po
oczach bo wczesny ranek był, zero ruchu wiec nie dało sie rozpoznać
sylwetki auta.

Myślę, że to był sygnał z kosmosu. W końcu 2012 się zbliża.

Data: 2011-08-07 21:07:25
Autor: uciu
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Myślę, że to był sygnał z kosmosu. W końcu 2012 się zbliża.

no patrz, nie pomyslalem o tym, widocznie zostałem wybrany:]

uciu

Data: 2011-08-07 19:59:27
Autor: firlik
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
spotkał kto¶ na g.¶lasku vectre (złota) robi±c± zdjęcia klientom jad±cym na przeciwnym pasie?

Nie - tylko czarne.

Dzis jechałem licznikowo ok 120(czyli ok110) na 90 przez las, na trasie 78 między Pradł± a Szczekocinami i wydawało mi się, że co¶ migło w okolicach lusterka w vectrze, z któr± się mijałem.

Może słońce się odbiło w złotym zębie kieruj±cego Vectr±?

Słonce dawało mi po oczach bo wczesny ranek był, zero ruchu wiec nie dało sie rozpoznać sylwetki auta.
Na radiu była cisza.

Wiadomo... był wybuch na słońcu ;-)

Ehhhh kosztowne beda te wakacje jak to sie potwierdzi:)

Iiiii, kobiety zawsze s± kosztowne ;-0

Data: 2011-08-07 20:38:50
Autor: uciu
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Nie - tylko czarne.

mam nadzieje:)

Może słońce się odbiło w złotym zębie kieruj±cego Vectr±?

szczególnie, że to błysło przy lusterku, u góry...

uciu

Data: 2011-08-07 20:05:23
Autor: P_ablo
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j1minq$dvc$1news.onet.pl...

Ehhhh kosztowne beda te wakacje jak to sie potwierdzi:)

Na plazy nocujesz ?

--
Picasso

Data: 2011-08-07 20:37:15
Autor: uciu
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Na plazy nocujesz ?

nie:)
-ale mam jeszcze 2 typy gdzie co¶ wczoraj mi błysło. na trasie ¶l±sk -> morze
-dzi¶ jechałem na wioche to spotkałem się z ta vectr±
-jak wracałem to na tej samej trasie wiedziałem radiowóz schowany za krzakami wiec jest szansa ze jakis rapid tam stał, ktorego nie widziałem. jechałem tam okolo 80 na 50...

4mozliwo¶ci w 2 dni...
masakra:-)

uciu

[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?