[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?

Data: 2011-08-07 19:59:27
Autor: firlik
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
spotkał ktoś na g.ślasku vectre (złota) robiącą zdjęcia klientom jadącym na przeciwnym pasie?

Nie - tylko czarne.

Dzis jechałem licznikowo ok 120(czyli ok110) na 90 przez las, na trasie 78 między Pradłą a Szczekocinami i wydawało mi się, że coś migło w okolicach lusterka w vectrze, z którą się mijałem.

Może słońce się odbiło w złotym zębie kierującego Vectrą?

Słonce dawało mi po oczach bo wczesny ranek był, zero ruchu wiec nie dało sie rozpoznać sylwetki auta.
Na radiu była cisza.

Wiadomo... był wybuch na słońcu ;-)

Ehhhh kosztowne beda te wakacje jak to sie potwierdzi:)

Iiiii, kobiety zawsze są kosztowne ;-0

Data: 2011-08-07 20:38:50
Autor: uciu
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Nie - tylko czarne.

mam nadzieje:)

Może słońce się odbiło w złotym zębie kierującego Vectrą?

szczególnie, że to błysło przy lusterku, u góry...

uciu

[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?