[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?

Data: 2011-08-07 20:05:23
Autor: P_ablo
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:j1minq$dvc$1news.onet.pl...

Ehhhh kosztowne beda te wakacje jak to sie potwierdzi:)

Na plazy nocujesz ?

--
Picasso

Data: 2011-08-07 20:37:15
Autor: uciu
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Na plazy nocujesz ?

nie:)
-ale mam jeszcze 2 typy gdzie coś wczoraj mi błysło. na trasie śląsk -> morze
-dziś jechałem na wioche to spotkałem się z ta vectrą
-jak wracałem to na tej samej trasie wiedziałem radiowóz schowany za krzakami wiec jest szansa ze jakis rapid tam stał, ktorego nie widziałem. jechałem tam okolo 80 na 50...

4mozliwości w 2 dni...
masakra:-)

uciu

[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?