[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?

Data: 2011-08-07 18:33:31
Autor: to
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
begin uciu
Dzis jechałem licznikowo ok 120(czyli ok110) na 90 przez las, na trasie
78 między Pradłą a Szczekocinami i wydawało mi się, że coś migło w
okolicach lusterka w vectrze, z którą się mijałem. Słonce dawało mi po
oczach bo wczesny ranek był, zero ruchu wiec nie dało sie rozpoznać
sylwetki auta.

Myślę, że to był sygnał z kosmosu. W końcu 2012 się zbliża.

Data: 2011-08-07 21:07:25
Autor: uciu
[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?
Myślę, że to był sygnał z kosmosu. W końcu 2012 się zbliża.

no patrz, nie pomyslalem o tym, widocznie zostałem wybrany:]

uciu

[slask] vectra robiaca zdjecia na przeciwnym pasie?