veli

Data: 2013-03-25 03:36:27
Autor: Titus Atomicus
veli
Witam,
Czy to jest warte 1750zl:
<http://www.sklep.wygodnyrower.pl/start/details/1020/29/rowery-od-1500zl-
do-2500zl/veli-queen-3-tokio-mint?keyword=veli> ?
No i czy ktos w ogole slyszal o tym Veli? Skad jest ta firma?
--
TA

Data: 2013-03-25 10:19:33
Autor: ToMasz
veli
W dniu 25.03.2013 03:36, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
[...]
sory batory, wygumuj jedyneczkę będzie dobrze.
ToMAsz

Data: 2013-03-25 10:23:14
Autor: Andrzej W.
veli
W dniu 2013-03-25 10:19, ToMasz pisze:
sory batory, wygumuj jedyneczkę będzie dobrze.
ToMAsz

No nie żartuj same te kremowe oponki to są z tysiaka warte, a chwyty..., no i nie zapominaj o klasycznym dzwonku. :-)

--
AWa.

Data: 2013-03-25 13:19:58
Autor: Titus Atomicus
veli
In article <5150166c$0$26694$65785112@news.neostrada.pl>,
 ToMasz <Nieczytam@orange.pl> wrote:

> [...]
> No i czy ktos w ogole slyszal o tym Veli? Skad jest ta firma?
sory batory, wygumuj jedyneczkę będzie dobrze.

E, bez przesady. Za 750 to sie najtanszego Krossa Jantara pewnie kupi (na podobnej ramie).
A ten tutaj ma troche lepszy osprzet - opony Schwalbe (tanie, ale jednak), dynamo w piascie, fajna lampke z tylu, i wykonanie nieco lepsze.
--
TA

Data: 2013-03-25 13:59:16
Autor: ToMasz
veli
W dniu 25.03.2013 13:19, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
> [...]

A ten tutaj ma troche lepszy osprzet - opony Schwalbe (tanie, ale
jednak), dynamo w piascie, fajna lampke z tylu, i wykonanie nieco lepsze.
najblizszy selgros - i spokojnie kupisz. w takich rowerach producent opon ma minimalne znaczenie
ToMasz

Data: 2013-04-01 02:55:18
Autor: Titus Atomicus
veli
In article <515049ea$0$1263$65785112@news.neostrada.pl>,
> [...]

najblizszy selgros - i spokojnie kupisz. w takich rowerach producent opon ma minimalne znaczenie

E, opony to jednak opony. I przeciez wymienilem nie tylko opony. Na tej samej zasadzie mozesz powiedziec, zamiast  Kettlera czy Gazelle tez lepiej kupic rower z selgrosu. Bo po co przeplacac.
a tak przy okazji:
http://www.kross.pl/pl/rowery/miejskie
Ceny Krossow z piasta 3-biegowa zaczynaja sie od 1300zl.
Aluminiowa rama z dynamo w piascie - 1500 zl
Ten z mojego linka ma wciaz lepsze oswietlenie (np. tylna lampka B+M z podtrzymaniem), lepsze opony, lepsze pedaly.
--
TA

Data: 2013-03-25 15:43:23
Autor: rmikke
veli
W dniu poniedziałek, 25 marca 2013 13:19:58 UTC+1 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
> [...]

A ten tutaj ma troche lepszy osprzet - opony Schwalbe (tanie, ale jednak), dynamo w piascie, fajna lampke z tylu, i wykonanie nieco lepsze.

Moim zdaniem, jedyna przewaga tego roweru nad innymi "o podobnej ramie",
za którą warto coś dopłacić, to... właśnie rama. Bo alu. A i to zaraz ktoś podniesie przewagi stali nad sztywnym aluminum.

Ale tysiąca bym za to nie dopłacił.

Data: 2013-04-01 02:57:06
Autor: Titus Atomicus
veli
In article <ca5a7de9-20f1-47a7-b9d8-4483f3eac502@googlegroups.com>,
 rmikke <spamcatch@mailinator.com> wrote:

> [...]

za którą warto coś dopłacić, to... właśnie rama. Bo alu. A i to zaraz ktoś podniesie przewagi stali nad sztywnym aluminum.

No to skad wy bierzecie te ceny???
http://www.kross.pl/pl/rowery/miejskie
Odpisalem mniej wiecej to samo kol. ToMaszowi.
--
TA

Data: 2013-04-01 16:22:31
Autor: rmikke
veli
W dniu poniedziałek, 1 kwietnia 2013 02:57:06 UTC+2 użytkownik Titus_A....@somewhere.in.the.world napisał:

No to skad wy bierzecie te ceny???

Od Arkusa.

Ten rower, który pokazałeś nie powala osprzętem, akcesoriami też nie.
Nawet jak marka czegoś jest porządna, brak modelu każe się domyślać,
że to gadżet z dolnej półki. Żona ma lampki BuMM w rowerze i ja mam lampki
BuMM w rowerze - i to są zupełnie różne lampki.

Za podobną kasę (ca 2000) poskładałem sobie zimówkę. Z tego 150 zł poszło
na sam rower, reszta na wymianę osprzętu. Efekt - poza sama ramą wszystko
wysokiej jakości, ostatnio serwisant z firmy wygodnyrower był zaskoczony,że tym się fajnie jeździ :D

Data: 2013-03-26 22:37:45
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
veli
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world, Mon, 25 Mar 2013 03:36:27 +0100,