veturilo [WaW]

Data: 2015-07-22 04:57:34
Autor: Titus Atomicus
veturilo [WaW]
Witam,
Ostatnio widzialem (w ruchu) tandem z oznaczeniami nextbike.
Czy rzeczywiscie veturilo wprowadzilo do obiegu tandemy? W stojakach ich nie widzialem.
--
TA

Data: 2015-07-22 02:30:17
Autor: rmikke
veturilo [WaW]
W dniu ¶roda, 22 lipca 2015 04:57:36 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Tak, na stronie Veturilo jest wyszukiwarka, gdzie aktualnie stoj±.
Guzik do wyszukiwarki jest przy mapce lokalizacji stacji.

Data: 2015-07-22 11:48:11
Autor: Liwiusz
veturilo [WaW]
W dniu 2015-07-22 o 11:30, rmikke pisze:
W dniu środa, 22 lipca 2015 04:57:36 UTC+2 użytkownik Titus_A...@somewhere.in.the.world napisał:
[...]

Tak, na stronie Veturilo jest wyszukiwarka, gdzie aktualnie stojÄ….
Guzik do wyszukiwarki jest przy mapce lokalizacji stacji.

StojÄ…, czy jadÄ…? Wyszukiwarka po elektrozamkach, czy po GPS?

--
Liwiusz

Data: 2015-07-22 02:59:57
Autor: rmikke
veturilo [WaW]
W dniu ¶roda, 22 lipca 2015 11:48:23 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
> Guzik do wyszukiwarki jest przy mapce lokalizacji stacji.

Stoj±, czy jad±? Wyszukiwarka po elektrozamkach, czy po GPS?

AFAIK, tylko dostępne. A co chcesz kogo¶ dopa¶ć i zabrać?
Uważaj, może ich być dwóch...

Data: 2015-07-22 06:23:19
Autor: Krzysztof Rudnik
veturilo [WaW]

Witam,
Ostatnio widzialem (w ruchu) tandem z oznaczeniami nextbike.
Czy rzeczywiscie veturilo wprowadzilo do obiegu tandemy? W stojakach ich
nie widzialem.

SÄ…, ale to pojedyncze sztuki.
Mi się zdarzyło widzieć zaparkowany.

Data: 2015-07-22 07:44:51
Autor: Liwiusz
veturilo [WaW]
W dniu 2015-07-22 o 06:23, Krzysztof Rudnik pisze:

[...]

Szczęściarz ;)

Jest ich chyba 10 - na próbę - jak się "sprawdzą", ma być więcej.

--
Liwiusz

Data: 2015-07-22 09:24:22
Autor: Andrzej W.
veturilo [WaW]
W dniu 2015-07-22 o 04:57, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:
Witam,
Ostatnio widzialem (w ruchu) tandem z oznaczeniami nextbike.
Czy rzeczywiscie veturilo wprowadzilo do obiegu tandemy? W stojakach ich
nie widzialem.

Ich położenie można sprawdzić przez www.
Jeszcze mi się nie udało upolować w pobliżu domu.
Przeważnie s± dwa lub trzy wolne.

--
AWa.

veturilo [WaW]