via-auto

Data: 2012-07-15 21:28:09
Autor: Rafał Grzelak
via-auto
megrims wrote:

Niech wprowadzą dodatkowe opłaty np. zwyżka +100% za
pobranie biletu w bramce dla viaauto oraz druga +100%
za przejazd i zapłacenie taką bramką. Albo niech wyłączą
urządzenia do drukowania biletów. Niech działa TYLKO
dla posiadaczy transponderĂłw.

Zaraz... to uzytkownicy via* nie maja calkowicie wlasnych bramek?
Przeciez to chyba podstawa w rozwiazaniu tego typu?

No ale ja tam truskawki cukrem posypuje...

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-07-16 00:07:02
Autor: huri_khan
via-auto
Dnia Sun, 15 Jul 2012 21:28:09 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

megrims wrote:

Niech wprowadzą dodatkowe opłaty np. zwyżka +100% za
pobranie biletu w bramce dla viaauto oraz druga +100%
za przejazd i zapłacenie taką bramką. Albo niech wyłączą
urządzenia do drukowania biletów. Niech działa TYLKO
dla posiadaczy transponderów.

Zaraz... to uzytkownicy via* nie maja calkowicie wlasnych bramek?
Przeciez to chyba podstawa w rozwiazaniu tego typu?

Bramki są odzielne (są wyraźne napisy TIR/VIAAUTO/VIATOLL) ale "zwykli"
użytkownicy (oczywiście osobówki) wjeżdżają i roboi się burdel. Tak
zaobserwowałem wczoraj na A4 (w Gliwicach) które to bramki przejeżdżałem 4
razy. Natomiast jeżeli chodzi o automatyczne otwieranie szlabanów, to
ciężarówki prawie się zatrzymywały myślałem że transporter szybciej jest
wychwytywany. A może zrobić tak jak we Francji (mam nadzieję, że dobrze pamiętam) jak
osobówka podjedzie do bramki przeznaczonej dla TIRa to płaci jak TIR :) --
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

via-auto