via toll inaczej

Data: 2011-10-24 09:21:27
Autor: masti
via toll inaczej
Dnia pięknego Mon, 24 Oct 2011 11:10:55 +0200 osobnik zwany Barti
wystukał:

Witam,
moze to pytanie okaze sie pytaniem swiadczacym o totalnym moim
laicyzmie. Jednak zaryzykuje...
Co takiego zmienilo sie, ze akurat po wprowadzeniu viatoll tiry uciekaja
z autostrad? Czemu wczesniej jezdzily autostradami placac na bramkach, a
teraz nagle oplaty za drogi staly sie be i tiry omijaja autostrady? Co
takigo zmienil viatoll ze autostrady staly sie be?

Ciężąrółki płaciły z awiniety a za przejazd autostradami płaciło państwo

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-10-24 11:54:50
Autor: Arek
via toll inaczej
W dniu 2011-10-24 11:21, masti pisze:
[...]

Poprawka, ciężarówki płaciły za winiety a za ich przejazd autostradami, my. Teraz my będziemy płacić za zniszczone drogi lokalne. A korzyści będą mieli przewoźnicy.

A.

via toll inaczej