[pyt] viaAUTO- ktoś używa?

Data: 2012-06-11 20:23:41
Autor: Lukasz
[pyt] viaAUTO- ktoś używa?
W dniu 2012-06-11 19:30, J-KD pisze:
Witam,

jak wyżej (zwłaszcza na nowopłatnym odcinku A4). Zastanawiam się nad zakupem i
nie wiem czy warto.

Pozdrawiam
J-KD

ja użyłem na razie z 5 razy. Pierwsze dwa przejazdy wpuściło mnie na autostradę ale nie wypuściło- musiałem zapłacić pełną kwotę jak za zgubienie biletu (nie miałem czasu się kłócić), ewidentnie coś nie tak z moim urządzeniem. Dzień po zgłoszeniu reklamacji zaczęło działać poprawnie.
Poza tym że nie jestem w stanie sprawdzić stanu konta w żaden sposób (tylko w punkcie czyli na Avicenny we Wrocławiu), nie da się tego nigdzie doładować (oprócz Avicenny) to oszczędzam pewnie ze dwie minuty na bramce (jak trzeba czekać dłużej to pewnie i tak cała autosrada zablokowana i do bramki viatoll szybciej się nie dojedzie...)
Jakby był wydzielony pas viaboxów przynajmniej z 1 km przed bramkami na bielanach to warto tego używać, na tą chwilę to raczej żałuję że kupiłem dwa takie urządzonka za 70zł/szt. i załadowałem po 100zł (co w koszty będę mógł wrzucić dopiero po zużyciu, bo doładowanie to przedpłata)

Lukasz

[pyt] viaAUTO- ktoś używa?