video z nurkowania na SCR

Data: 2009-08-03 19:34:17
Autor: RO
video z nurkowania na SCR
tu: http://vimeo.com/groups/hdtdv/videos/5876066

A dlaczego na SCR? Czy coś się zmieniło w podejsciu do CCR? Czy moze Robert zawsze plywal na SCR? A jeżeli nie, to czym to jest spowodowane?

Data: 2009-08-03 23:27:35
Autor: Robert Klein
video z nurkowania na SCR
RO pisze:
tu: http://vimeo.com/groups/hdtdv/videos/5876066

A dlaczego na SCR? Czy coś się zmieniło w podejsciu do CCR? Czy moze Robert zawsze plywal na SCR? A jeżeli nie, to czym to jest spowodowane?
pozdrawiam

Nigdy nie byłem fanem CCR i pewnie jeszcze przez jakiś czas nie zostanę.

Od dwóch lat nurkuję trochę na PSCRach, wcześniej EDO04, teraz Tres Presidentes. Nakbardziej jednak lubię obieg otwarty.

Robert Klein

Data: 2009-08-05 10:46:20
Autor: qlphon
video z nurkowania na SCR
[...]

na tym filmie sprawiasz wrażenie jakbyś był źle wyważony i miał niedopasowany sprzęt ...
czemu się tak dziwnie "miotasz" ?
jakieś silne prądy tam były?

zauważyłem że bąble puszczasz z dolnej części "twina".
to zapewne kwestia budowy PSCR...
znajdę gdzieś opis tego urządzenia ze schematami i przekrojami?
żeby zrozumiec co i dlaczego

Data: 2009-08-05 11:04:36
Autor: Jacek Trembowelski
video z nurkowania na SCR
znajdę gdzieś opis tego urządzenia ze schematami i przekrojami?
żeby zrozumiec co i dlaczego

Heja

Zajrzyj na moją www.trembowel.pl w dziale linki masz sporo odnośników, a w "technikaliach" masz foty różnych modeli PSCR.

Pozdrawiam
Jacek Trembowelski

Data: 2009-08-05 11:10:34
Autor: qlphon
video z nurkowania na SCR
[...]

dzięki za info
juz chyba wiem skšd te bšbelki koło odwłoka
;-)

Data: 2009-08-05 12:28:30
Autor: Robert Klein
video z nurkowania na SCR

na tym filmie sprawiasz wrażenie jakbyś był źle wyważony i miał niedopasowany sprzęt ...
czemu się tak dziwnie "miotasz" ?
jakieś silne prądy tam były?

Dodatkowe 3 kg więcej na pasie dodane "na oko" i zrobiło się za ciężko na dole - nawet powietrze wpuszczone w nogi nie pomagało. Tak więc faktycznie trochę walki było.

Robert Klein

Data: 2009-08-05 20:03:35
Autor: SHARMDIVER.PL
video z nurkowania na SCR

[...]

Przypomnij nam Robert jakie masz stopnie instruktorskie..

Data: 2009-08-06 01:30:31
Autor: judas
video z nurkowania na SCR
On 5 Sie, 20:03, "SHARMDIVER.PL" <diveinstruc...@usuntoop.pl> wrote:
Robert Klein wrote:

> Dodatkowe 3 kg więcej na pasie dodane "na oko" i zrobiło się za ciężko
> na dole - nawet powietrze wpuszczone w nogi nie pomagało. Tak więc
> faktycznie trochę walki było.

> Robert Klein

Przypomnij nam Robert jakie masz stopnie instruktorskie..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Przypomnij nam Janek jak to jest zostawić ludzi na morzu?

Data: 2009-08-06 10:53:37
Autor: ogrodowczyk
video z nurkowania na SCR

> Przypomnij nam Robert jakie masz stopnie instruktorskie..- Ukryj cytowany
tekst -

> - Pokaż cytowany tekst -

Przypomnij nam Janek jak to jest zostawić ludzi na morzu?

Łukasz tylko go prowokujesz. Jak bedzisz grzebał w gównie to zawsze będzię śmirdzieć. Wystarczy go ignorować i niech sam do siebie gada.
pozdRO

Data: 2009-08-06 11:27:40
Autor: SHARMDIVER.PL
Janek wie co pisze...nurkowałem z nim na Tistlegormie i w,Canyonie. W tym co robi jest perfect w każdym calu,
Robert Klein wrote:

[...]

Opis jest w necie. Z chęcią Ci go wpiszę w ten wątek.

A to czytałeś?:

M.A.K.
      More options Jul 11 2001, 1:15 pm
Newsgroups: pl.rec.nurkowanie
From: "M.A.K." <krawc...@ilot.edu.pl>
Date: Wed, 11 Jul 2001 13:12:48 +0200
Subject: Re: pletwy

....Myślę, że Janek wie co pisze...nurkowałem z nim na Tistlegormie i w
Canyonie. W tym co robi jest perfect w każdym calu, a jeżdżąc po świecie
sporo się napatrzył ....Jeszcze raz dzięki za fajne nury

--
Pozdrawiam,
Mariusz Krawczyk, M.A.K.

Data: 2009-08-06 17:40:53
Autor:
video z nurkowania na SCR
judas <judas@bolandadivers.pl> napisał(a):
Przypomnij nam Janek jak to jest zostawi=E6 ludzi na morzu?

Mogę Tobie opowiedzieć z tej drugiej strony, mnie zostawiono pod wodą i
zmieniono pozycję było to Małe Morze (zatoka). Ocena zasobów 1, ocena
odległości 2. Wnioski jest bezpiecznie, to jakieś 2 km, wieje w kierunku
Juraty. Stan powierzchni niezbyt dobry są fale, ale mam fajkę. Z tej
perspektywy mogę powiedzieć zależy na kogo trafi taka przygoda. Kolega
zastanawiał się co powie mojej żonie jeśli nie wrócę, wróciłem bo łamałem
szkolne zasady, lecz nie te ważne.

pozdrawiam rc

Data: 2009-08-07 02:01:59
Autor: judas
video z nurkowania na SCR
On 6 Sie, 19:40, " " <demol...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
judas <ju...@bolandadivers.pl> napisał(a):

> Przypomnij nam Janek jak to jest zostawi=E6 ludzi na morzu?

Mogę Tobie opowiedzieć z tej drugiej strony, mnie zostawiono pod wodą i
zmieniono pozycję było to Małe Morze (zatoka). >
pozdrawiam rc

Ale na Morzu Czerwonym byloby gorzej, pewnie po raz pierwszy w
histori, rekin pozarlby Smoka ;)

Data: 2009-08-07 09:48:39
Autor:
video z nurkowania na SCR
judas <judas@bolandadivers.pl> napisał(a):
On 6 Sie, 19:40, " " <demol...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
> judas <ju...@bolandadivers.pl> napisa=B3(a):

> Mog=EA Tobie opowiedzie=E6 z tej drugiej strony, mnie zostawiono pod wod=
=B1 i
> zmieniono pozycj=EA by=B3o to Ma=B3e Morze (zatoka). >
> pozdrawiam rc
>
> --
> Wys=B3ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/use=
net/

Ale na Morzu Czerwonym byloby gorzej, pewnie po raz pierwszy w
histori, rekin pozarlby Smoka ;)

Należały by się wyrazy współczucia, dla pozostałych członków rodziny rekina.

Spotkały się 2 rekiny, jeden pyta drugiego, co jadłeś? francuza, chuchnij
faktycznie. Za tydzień spotykają się znowu teraz pytanie w przeciwną stronę co
jadłeś ? , ruskiego cholera już 3 dzień sram i rzygam medalami.

pozdrawiam rc

--

video z nurkowania na SCR