videokonferencje - co zamiast skype?

Data: 2009-09-17 13:35:19
Autor: ZYGI
videokonferencje - co zamiast skype?
Czy istnieje jakis - najlepiej darmowy - software dzieki ktoremu mozna przprowadzac videokonferencje w wiekszej niz tej syfiastej skypowej rozdzielczosci i plynnosci? Chociazby 640x480? Wiem ze skype tez oferuje zdaje sie taka rozdzialke ale tylko z kamerami logitecha za 300 czy 400 zl co jest kompletna kpina...

Data: 2009-09-17 16:03:25
Autor: PK
videokonferencje - co zamiast skype?
w wiekszej niz tej syfiastej skypowej rozdzielczosci i plynnosci? Chociazby 640x480?

Przeliczyles jakiej szybkosci łącze jest Ci potrzebne?
Chodzi oczywiscie o "up".

Data: 2009-09-17 17:18:17
Autor: ZYGI

Użytkownik "PK" <pinus-ciach_to@epf.pl> napisał w wiadomości news:h8tg6l$rcl$1nemesis.news.neostrada.pl...
w wiekszej niz tej syfiastej skypowej rozdzielczosci i plynnosci? Chociazby 640x480?

Przeliczyles jakiej szybkosci łącze jest Ci potrzebne?
Chodzi oczywiscie o "up".

Nie, natomiast moje 2Mbity uploadu z cala pewnoscia wystarcza na cos wiecej.

Data: 2009-09-18 08:55:20
Autor: Artur\(m\)

Użytkownik "ZYGI" <ZYGI@kukluxklan.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Chodzi oczywiscie o "up".

Nie, natomiast moje 2Mbity uploadu z cala pewnoscia wystarcza na cos

Z pracy?
Jak nie, to za ile kupiłeś i gdzie?

Artur(m)

Data: 2009-09-18 11:22:52
Autor: ZYGI
videokonferencje - co zamiast skype?

Z pracy?
Jak nie, to za ile kupiłeś i gdzie?

UPC 30/2 - o ile download sie waha w ciagu dnia miedzy 15 a 25Mbit to upload dziala dosc sztywno i praktycznie przez wiekszosc czasu leci ponad 200KB/s

Data: 2009-09-18 11:38:10
Autor: Artur\(m\)

> [...]

upload
dziala dosc sztywno i praktycznie przez wiekszosc czasu leci ponad 200KB/s

Ile?

Data: 2009-09-19 16:32:04
Autor: Tiber
videokonferencje - co zamiast skype?
Silly, silly Artur(m) nabazgrału:

http://www.upc.pl/internet/ultra/

--
tbr

Data: 2009-09-18 00:17:23
Autor: Mikolaj Tutak
ZYGI wrote:

Wiem ze skype tez
oferuje zdaje sie taka rozdzialke ale tylko z kamerami logitecha za
300 czy 400 zl co jest kompletna kpina...

NTG. Powinienem Ci napisać "zmień zasilacz" ;-)
Jest programik który przekonuje skype do dzialania z wiekszymi rozdzielczosciami ze zwyklymi kamerkami - użyj googla.

      Mikolaj

Data: 2009-09-20 03:46:22
Autor: astro
videokonferencje - co zamiast skype?
Uzytkownik ZYGI <ZYGI@kukluxklanpl> napisal w wiadomosci
Czy istnieje jakis - najlepiej darmowy - software dzieki ktoremu mozna przprowadzac videokonferencje w wiekszej niz tej syfiastej skypowej rozdzielczosci i plynnosci?

Przypuszczalnie Jabberowy www.pl.wikipedia.org/wiki/Jingle_(protokół%29
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

videokonferencje - co zamiast skype?