viking dry suit-kieszen

Data: 2010-02-20 21:07:08
Autor: wieza blaznow
viking dry suit-kieszen
Witam,

przymierzam sie do instalacji kieszeni do powyzszego suchara.Gdyby
ktos to robil wczesniej na takim modelu badz ma  ksiakies doswiadcznie
bede wdzieczny za porade badz sugestie byle konstruktywne.
THNX

Data: 2010-02-21 07:12:11
Autor:
viking dry suit-kieszen
wieza blaznow <wiezablaznow@gmail.com> napisał(a):
przymierzam sie do instalacji kieszeni do powyzszego suchara.

Lepiej 3 razy przymierzyć niż za szybko uciąć.

Gdyby
ktos to robil wczesniej na takim modelu badz ma  ksiakies doswiadcznie
bede wdzieczny za porade badz sugestie byle konstruktywne.

Konstruktywne, jaja z samego rana.
Dobrym klejem jest SC 4000 zawsze przesycasz tkaniny, pomaga w tym
rozcieńczenie, zwykle stosuję octan etylu i lub toluen (wolniej odparowuje).
Ponieważ możesz mieć trudności w prostym kupieniu tego w stanach, to wpisz
słowa pomocnicze trójnitrotoluen, UF6, DLi.
Przyspieszy to znaczne działanie przeglądarki i zafunduje trwałego linka do
FBI i NSA.

pozdrawiam rc

Data: 2010-02-22 12:35:11
Autor: wieza blaznow
viking dry suit-kieszen
On 21 Lut, 01:12, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:
wieza blaznow <wiezablaz...@gmail.com> napisał(a):

> [...]

słowa pomocnicze trójnitrotoluen, UF6, DLi.
Przyspieszy to znaczne działanie przeglądarki i zafunduje trwałego linka do

Dzieki wielkie.
Przy okazji znalazlem cos takiego w komplecie.Szanowny pan uwaza ze to
moze byc ok  czy tez jest to zwykle badziewie?

http://www.scuba.com/scuba-gear-159/032873/XS-Scuba-Drysuit-Wetsuit-Pocket.html

jesli zas nie znalazlem taki oto klik:)
http://www.mcnett.com/Seal-Cement-Contact-Cement-for-Neoprene-P63.aspx

Nomen omen jakby ktos chcial kupic suchara  viking xtreme  size #4
uzywany raptem 4 razy to  jest do sprzedania.cizmy maja 12 us rozmiar
wiec jakis  44-45 w polsce jesi dobrze pamietam.
Dzieki RC za porade.

Data: 2010-02-22 21:08:13
Autor:
[...]

Z określeniem szanowny pan bym uważał zostało ostatnio skrajnie sprostytuowane
przez posła do niedawna w PO Chlebowskiego, podczas przesłuchania przed
komisją sejmową (popis chujowej socjotechniki, zwłaszcza po przesłuchaniu
kumpla Sobiesiaka, mówiącego po imieniu własnym o nich).

Podobną kieszeń kleiłem znajomemu, bardzo ważne żebyś dokonywał przymiarki na
założonym na siebie skafandrze. Znajomemu po raz pierwszy przyklejono na
kolanie kieszeń, nie było to wygodne w używaniu (bardzo łagodnie mówiąc).

jesli zas nie znalazlem taki oto klik:)
http://www.mcnett.com/Seal-Cement-Contact-Cement-for-Neoprene-P63.aspx

Klej który podałem jest produktem europejskim, TIP TOP, STALGRUBER, Otto
Gruber GmbH & Co RFN. Używają jego producenci skafandrów i serwisanci. Ma 2
wady jest w dosyć dużych opakowaniach i jest ciemno szary. Ten który podałeś może nie być aż tak dobry, lecz też możesz nim przykleić
pamiętaj o rozcieńczeniu jeśli musisz przykleić do tkaniny i zmatowaniu gumy
jeśli kleisz do gładkiej powierzchni skafandra.

pozdrawiam rc

Data: 2010-02-22 13:30:25
Autor: wieza blaznow
viking dry suit-kieszen
On 22 Lut, 15:08, " " <demolant.WYT...@gazeta.pl> wrote:
wieza blaznow <wiezablaz...@gmail.com> napisa (a):

> Przy okazji znalazlem cos takiego w komplecie.Szanowny pan uwaza ze to
> moze byc ok  czy tez jest to zwykle badziewie?

> [...]

Z okre leniem szanowny pan bym uwa a zosta o ostatnio skrajnie sprostytuowane
przez pos a do niedawna w PO Chlebowskiego, podczas przes uchania przed
komisj sejmow (popis chujowej socjotechniki, zw aszcza po przes uchaniu
kumpla Sobiesiaka, m wi cego po imieniu w asnym o nich).

Podobn kiesze klei em znajomemu, bardzo wa ne eby dokonywa przymiarki na
za o onym na siebie skafandrze. Znajomemu po raz pierwszy przyklejono na
kolanie kiesze , nie by o to wygodne w u ywaniu (bardzo agodnie m wi c).

> jesli zas nie znalazlem taki oto klik:)
>http://www.mcnett.com/Seal-Cement-Contact-Cement-for-Neoprene-P63.aspx

Klej kt ry poda em jest produktem europejskim, TIP TOP, STALGRUBER, Otto
Gruber GmbH & Co RFN. U ywaj jego producenci skafandr w i serwisanci. Ma 2
wady jest w dosy du ych opakowaniach i jest ciemno szary.
Ten kt ry poda e mo e nie by a tak dobry, lecz te mo esz nim przyklei
pami taj o rozcie czeniu je li musisz przyklei do tkaniny i zmatowaniu gumy
je li kleisz do g adkiej powierzchni skafandra.

pozdrawiam rc

--
Wys ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Coz, co  do posla "CH", to wypowiadal sie nie bede...bo  jak jest
kazdy zdrowo myslace czlek widzi :)))))
No i rzecz jasna nie chcialem " szanownym panem" nikogo urazic  :)
Bedac w Polsce prowadzilem kampanie jednego z polsow na sejm (wygrana
nomen omen) i mialem okazje napatrzec sie na nasza 'klase
polityczna".Uwierz mi wszysyc oni to kompletne zjeby  jeden po
drugim.CHlebowski na tle innych nie rozni sie niczym  specjalnym a
wrecz mysle ze pikus jest jesli chodzi o walki przewalki.

Co do  suchara wlasnie dzwonilem do jednego ze  sklepow i za 50 bakow
przykleja kieszonki i zainstaluja suche rekawice wiec nie bede sie
chyba pierdzielil z packaniem.Nie mniej dzieki wielkie za porade.
Wybieram sie na USS Oriskany ciekawym czy ktos juz na nim nurkowal z
tego forum?
dzieki

viking dry suit-kieszen