viking no limit za 24 zeta

Data: 2015-10-30 00:33:29
Autor: ToMasz
viking no limit za 24 zeta
witam
od rana mam informacje o tym że u wikingów za 24 zeta jest no limit. chyba najtaniej jak na dzień dzisiejszy.

Mnie się jednak podoba ich oferta za 19 zł, gdzie za fakt doładowania otrzymujemy bonusy, a 19zł jest do wykorzystania :)

ToMasz

Data: 2015-10-30 05:38:19
Autor: P03
viking no limit za 24 zeta
[...]

Tak fajnie, ale nie dają w pakietach połączeń
na stacjonarne - dla niektórych to będzie
spory minus tej oferty.
:-)

--
P03

Data: 2015-10-30 12:18:23
Autor: Alf/red/
viking no limit za 24 zeta
W dniu 30.10.2015 o 05:38, P03 pisze:
Tak fajnie, ale nie dają w pakietach połączeń na stacjonarne

Nolimit ze stacjonarnymi też jest, za 29 zł czyli tyle co w virginie, kartoflu czy redbulu.
A właśnie, RBM też ma nowe pakiety: 30zł za nolimit i 5GB (3 w pakiecie + 2 za doładowanie), ale także nolimit na 3 lub 7 dni za 3 lub 7 zł z transferem równie proporcjonalnym, czyli po 100MB dziennie.

--
Alf/red/

Data: 2015-10-31 20:05:55
Autor: P03
viking no limit za 24 zeta
[...]

To wszystko klony od operatora P4 .
(z wyjątkiem ziemniaczka ofc.)
Co znaczy że wszystkie słabe cechy np.
deko gorszy zasięg mogą odgrywać rolę.
(Ja tak mam w miejscu pracy)
Dla niektórych klientów zachęconych
bezlimitowymi połączeniami zaskoczeniem
może być jak w trakcie połączenia po
powiedzmy godzinie zostanie ono zerwane.
Taka sympatyczna usługa o której regulamin
nie wspomina z grzeczności, chociaż sporo
innych istotnych zastrzeżeń zawiera.
Zweryfikowano organoleptycznie.
:-)

P03

Data: 2015-11-03 21:43:27
Autor: ToMasz
viking no limit za 24 zeta

Co znaczy że wszystkie słabe cechy np.
deko gorszy zasięg mogą odgrywać rolę.
sraty pierdaty ze się tak wyrażę. na stałe logujesz się do innej sieci i masz problem z głowy. chyba ze porównujesz zasięg playa, bez roamingu do zasięgu np orange. wtedy masz 100% racji i udowadniasz nam że jesteś "lamerem"

[...]
zgłoś jako reklamacje. najlepiej telefonicznie bo, tam zawsze człowiek odbiera telefon - co jest ewenementem w 21 wieku

ToMasz

Data: 2015-11-07 17:17:16
Autor: krzysztofsf
viking no limit za 24 zeta
W dniu wtorek, 3 listopada 2015 21:43:30 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
sraty pierdaty ze się tak wyrażę. na stałe logujesz się do innej sieci i masz problem z głowy. chyba ze porównujesz zasięg playa, bez roamingu do zasięgu np orange. wtedy masz 100% racji i udowadniasz nam że jesteś "lamerem"

Transfer danych tak sie nie przeniesie. Idzie po sieci P4.

Data: 2015-11-03 05:28:55
Autor: Akarm
viking no limit za 24 zeta
W dniu piątek, 30 października 2015 12:18:26 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
Nolimit ze stacjonarnymi też jest, za 29 zł czyli tyle co w virginie,

Wydaje mi się, że Virgin oferuje rozmowy ze wszystkimi bez limitu za 19 zł.
Jak dla mnie - bomba!

--            Akarm

Data: 2015-11-03 16:29:42
Autor: Alf/red/
viking no limit za 24 zeta
W dniu 03.11.2015 o 14:28, Akarm pisze:
Virgin oferuje rozmowy ze wszystkimi bez limitu za 19 zł

Tak, ale bez SMS i transferu (no dobra, z symbolicznymi 30 sztuk i 300MB), a Viking nolimit i 2GB. Wiadomo, jeśli tylko rozmowy to masz rację.

--
Alf/red/

Data: 2015-11-03 07:48:42
Autor: Akarm
viking no limit za 24 zeta
W dniu wtorek, 3 listopada 2015 16:29:44 UTC+1 użytkownik Alf/red/ napisał:
> [...]

Tak, ale bez SMS i transferu (no dobra, z symbolicznymi 30 sztuk i 300MB), a Viking nolimit i 2GB. Wiadomo, jeśli tylko rozmowy to masz rację.

Pryszczy się pozbyłem baaardzo dawno, czyli nie muszę się porozumiewać za pomocą krótkich wiadomości tekstowych. Z internetu lepiej mi się korzysta na urzadzeniu z dużym ekranem. Czyli oferta dla mnie (znaczy dla statecznych ludzi) jak obszył. :)
--           Akarm

Data: 2015-11-03 16:59:20
Autor: Liwiusz
viking no limit za 24 zeta
W dniu 2015-11-03 o 16:48, Akarm pisze:
[...]

Cóş za dziwaczna implikacja.

Z internetu lepiej mi się korzysta na urzadzeniu z dużym ekranem. Czyli oferta dla mnie

Tutaj teĹź sensu nie ma.

--           Akarm

A w delimiterze masz błąd.

--
Liwiusz

Data: 2015-11-07 19:35:16
Autor: 1634Racine
viking no limit za 24 zeta
Alf/red/ w news:n1ajt7$i52$1node1.news.atman.pl
[...]

virgin to w tej chwili: 5 giga + stacjo/komorkowe + sms bez ograniczen ,wszystko za 29 zl/m

viking no limit za 24 zeta