vileda suszarka

Data: 2009-04-01 23:24:16
Autor: Ra
vileda suszarka
ma ktoś może jw ? przejrzałem parę suszarek i ta wyglądała najładniej i dość dobrze wykonaną ale znalazłem parę mocno niepochlebnych opini że jednak po paru miesiącach plastiki się rozwalają

Data: 2009-04-02 09:53:34
Autor: Jacek
vileda suszarka
napisz łaskawie do czego ta suszarka.
Do grzybów? włosów? bielizny?
Jacek

Data: 2009-04-02 10:39:50
Autor: Qrczak
vileda suszarka
W Usenecie Jacek <maps@wp.pl> tak oto plecie:

napisz łaskawie do czego ta suszarka.
Do grzybów? włosów? bielizny?

Do suszenia.

Qra

Data: 2009-04-02 10:48:51
Autor: Jacek Osiecki
vileda suszarka
Dnia Wed, 01 Apr 2009 23:24:16 +0200, Ra napisał(a):
ma ktoś może jw ? przejrzałem parę suszarek i ta wyglądała najładniej i dość dobrze wykonaną ale znalazłem parę mocno niepochlebnych opini że jednak po paru miesiącach plastiki się rozwalają

Niejednemu psu Burek... O jaką dokładnie suszarkę chodzi?
Coś w tym stylu?

http://img.nokaut.pl/p/49/30/49304d0535cc8ae7795871c29d0672da500x500.jpg

Wygląda może i dobrze, ale mam i nie polecam. Co chwila odpadają plastikowe
zaślepki (już z połowa pogubiona), a sama suszarka dosyć uciążliwa jeśli
jedna osoba chce ją przenieść z praniem - nogi się bardzo chętnie składają
do środka i bez pomocy drugiej osoby trzeba się nieźle namęczyć. Stare,
rdzewiejące suszarki no-name nie mają tych wad :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-04-02 13:28:58
Autor: Cam
vileda suszarka

[...]

Mam taka suszarke jak w linku i musze potwierdzic ze zaslepki wypadaj a jak one wypadna to wypadaj trzpienie ktore trzymaja nogi. Musialem sam na stale skleic te zaslepki. Poza tym suszarka wykonan poprawnie, chyba widzialem nowy model suszarki wiec moze poprawili wady. Wczesniej mialem no-name to po roku uzywania odpadly mi prety na ktorych wiesza sie ubrania a i zaczela ostro rdzewic. Vielede mam od 1,5 roku i ani sladu rdzy. Zapomnialem dopisac, ze na suszarce viledy miesci sie duzo prania.

Data: 2009-04-02 14:11:05
Autor: eMonika
vileda suszarka
Użytkownik "Cam" <aaa@com.pl> napisał w wiadomości news:49d4a16c$1news.home.net.pl...

Wczesniej mialem no-name to po roku uzywania odpadly mi prety na ktorych wiesza sie ubrania a i zaczela ostro rdzewic. Vilede mam od 1,5 roku i ani sladu rdzy. Zapomnialem dopisac, ze na suszarce viledy miesci sie duzo prania.

Zważywszy, że suszarka no-name kosztuje w porywach 20 zł, to można wymieniać nawet czesciej niz co roku.
Chyba, że ktoś jest ekologiczny i nie lubi wyrzucania.

:-)   M.

Data: 2009-04-02 15:17:55
Autor: doslaw
vileda suszarka
eMonika pisze:
[...]

i te zwykle metalowe moze nie sa tak dizajnerskie, ale duzo dluzej wytrzymuja, a jak po paru latach zacznie rdzewiec tu i ówdzie, to wymienisz na nowsza, a tak to nic nie odpada, nie psuje sie ani nic...

ze swojej strony moge tylko podpowiedziec, zeby wybierac taka, co ramiona te rozkladane są dłuższe niz polowa długosci suszarki (czasami przydaje sie zrobić z tego taki mały "namiocik", a i stawiajac pionowo jedno skrzydlo przytrzymuje drugie i sie nie sklada tak szybko... :)  )

Data: 2009-04-02 22:32:53
Autor: Borys Pogoreło
vileda suszarka
[...]

 Obejrzyj sobie suszarkę z Ikei. Co prawda nie kosztuje 20zł, ale jest
wykonana naprawdę porządnie, nie ma co się rozlecieć i zdziwisz się ile
prania da się na niej upchnąć (i poćwiczyć przy okazji wyobraźnię
przestrzenną ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl