Data: 2013-07-04 22:54:59 | |
Autor: Klebespachtel | |
virgin mobile - kto dzwoniĹ | |
Witam,
czy w tej sieci jest dostÄpna usĹuga wysyĹajÄ ca smsy w momencie kiedy ktoĹ prĂłbowaĹ siÄ do nas dodzwoniÄ gdy mieliĹmy wyĹÄ czony telefon (kto tam, kto dzwoniĹ itp. - analogiczne usĹugi w innych sieciach)? Mam starter na testach i wydaje mi siÄ, Ĺźe nie ma czegoĹ takiego :/ Pozdro |
|
Data: 2013-07-05 16:44:06 | |
Autor: dizel | |
virgin mobile - kto dzwonił | |
On Thu, 04 Jul 2013 22:54:59 +0200, Klebespachtel <fake_1234xyz@o2.pl>
wrote: Witam, Oficjalnie nie mają takiej funkcji w VM ale można sobie samemu to zrobić ustawiając przekierwowania w telefonie: "gdy telefon zajęty" i "gdy poza zasięgiem" na numer 790998725 Albo kodami: *62*790998725# oraz *67*790998725# Pozdrawiam |
|
Data: 2013-08-13 12:46:23 | |
Autor: jędrek | |
virgin mobile - kto dzwonił | |
"dizel" news:tomdt8phvo8h3u2hpfg9u3u23vl3b32htr4ax.com
Albo kodami: *62*790998725# oraz *67*790998725# Czy numer 790998725 to dla virgin takie coś samego jak dla play 790998250? Oczywiście każdy odpowiednio z nich dedykowany do wskazanych sieci i wzajemnie NIEzamienne między sobą (?) W Play widzę, że takie komunikaty, że ktoś tam do nas się dobijał przychodzą właśnie z nr 790998250. Jaki jest kod odwołujący w virgin wszystkie te przekierowania? Załóżmy, że znudziły mnie te sms informujące o tym, że ktoś do mnie próbował dzwonić i chcę kompletnie wyłączyć te informacje. Jakim kodem wówczas należy to w virgin zrobić? Póki co wklepałem wskazane przez ciebie kody, ale info żadne na virgin nie przychodzi o dobijającym się do mnie numerze Czyżby potrzebowali 24h aby przemieliły ich młyny uruchomione przekierowanie? |
|
Data: 2013-08-13 19:55:03 | |
Autor: dizel | |
virgin mobile - kto dzwonił | |
On Tue, 13 Aug 2013 12:46:23 +0200, jędrek
<wytnijandx3wytnij@poczta.onet.pl> wrote: "dizel" news:tomdt8phvo8h3u2hpfg9u3u23vl3b32htr4ax.com Raczej nie ten z końcówką 250 to jest chyba do notki sms jeśli dobrze pamiętam. Generalnie te nr są takie same dla Play i Virgin. Co do tego z końcówką 725 to mam w Play i w Virgin ustawiony w przekierowaniach i działa. Ja mam ustawione to tak: Przekieruj wszystkie - wyłączone przekieruj gdy zajęte, nieodebrane, nieosiągalny ten numer tylko w formie takiej: +48790998725 Spróbuj ręcznie go wklepać w przekazach połączeń.
Albo ręcznie usunąć z przekierowań, albo kod powinien działać ##002#
Raczej nie, powinno coś działać od ręki więc posprawdzaj u siebie w telefonie bo może gdzieś coś źle wklepałeś. Pozdrawiam |
|