viva pinata - kilka pytan do doswiadczonych graczy

Data: 2009-07-01 21:38:23
Autor: Harry Keogh
viva pinata - kilka pytan do doswiadczonych graczy
hubert depesz lubaczewski pisze:
[ciach]

Ponieważ mam jakieś skopane kodowanie, odpowiem bez cytowania i zbiorczym linkiem ;)

http://pinataisland.info/

--
GT: Harry Keogh PL

Data: 2009-07-02 09:37:29
Autor: hubert depesz lubaczewski
On 2009-07-01, Harry Keogh <harry.keogh.usenet@gmail.com> wrote:
Ponieważ mam jakieś skopane kodowanie, odpowiem bez cytowania i

moze dlatego, ze ja pisze w utf8. choc (jak ostatnio sprawdzalem)
naglowki wysylam poprawne).

zbiorczym linkiem ;)
http://pinataisland.info/

thx. adres znam. mialem jakies problemy by wszystko stamtad wyciagnac,
ale poszukam jeszcze.

pozdrawiam,

depesz

--
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/depesz  /  blog: http://www.depesz.com/
jid/gtalk: depesz@depesz.com / aim:depeszhdl / skype:depesz_hdl / gg:6749007

viva pinata - kilka pytan do doswiadczonych graczy