vod.onet.pl - nie działa od kilku dni

Data: 2011-05-04 20:01:07
Autor: Marcin N
vod.onet.pl - nie działa od kilku dni
Od kilku dni nie działa mi vod.onet.pl.
Działa wszystko oprócz filmów - widzę czarne tło. To usterka u nich, czy komputer mi zwariował?

Data: 2011-05-04 20:16:52
Autor: oneir

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości news:ips48u$7b7$1news.onet.pl...
Od kilku dni nie działa mi vod.onet.pl.
Działa wszystko oprócz filmów - widzę czarne tło. To usterka u nich, czy komputer mi zwariował?

a nie zainstalowales adblock+ ? czasami blokuje chciane tresci

Data: 2011-05-04 20:36:40
Autor: Marcin N
Użytkownik "oneir"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ips56o$cb5$1@news.onet.pl...

[...]

================

Niczego nie instalowałem. Możę sam doinstalował się najnowszy flash player. Strona VOD potwierdza, że mam wszystkie niezbędne składniki, jednak zamiast filmów mam czarne tła.

Data: 2011-05-04 21:47:20
Autor: Street Fighter
Użytkownik Marcin N napisał:
[...]

Mialem podobnie na iplexie.

Reinstalacja JRE (Java) pomogla :)

Data: 2011-05-04 20:39:35
Autor: Marcin N
[...]

Mam już rozwiązanie. IE9 nie jest zgodny z VOD. Należy w opcjach ustawić "widok zgodności" i rusza.

Data: 2011-05-04 21:47:40
Autor: Street Fighter
[...]

Heh, czyli niepotrzebnie pisalem posta poprzedniego.

vod.onet.pl - nie działa od kilku dni