voelkl: snb error?

Data: 2011-03-14 15:57:02
Autor: mrg
voelkl: snb error?
na krawędzi backside w okolicy tylnego wiązania sama krawędź nie
przylega do reszty deski. powstała szczelina długości 10-15cm. nie
wiem czy jest to poważna wada.  to moja wina / czy ukryta wada?
co myślicie o tym przypadku.
proszę o opinie na ten temat.

pod tym adresem znajdziecie zdjęcia i filmik z problemem.
https://picasaweb.google.com/grzegorz.labencki/DeskaError#

będę ogromnie wdzięczny za pomoc.

pzdr

Data: 2011-03-15 08:04:39
Autor: Marek Orszulka
voelkl: snb error?
Dnia Mon, 14 Mar 2011 15:57:02 -0700 (PDT), mrg napisał(a):

pod tym adresem znajdziecie zdjęcia i filmik z problemem.
https://picasaweb.google.com/grzegorz.labencki/DeskaError#

będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
Nie jestem specem, ale wg mnie wada fabryczna - krawędź jest prosta,
nieuderzona, a deska się rozwarstwia. Jeżeli masz gwarancję, to zgłoś to.
Na pewno nie można tak jeździć. Wilgość wejdzie do środka i drewno spuchnie
- narobi się większy problem, niż jest teraz.

Dystrybutor desek  Voelkla na Polskę: http://sklepsnowboardowy.pl/
Człowiek od nich udziela się na forach adechade.com, snowboard.pl.

Marek

Data: 2011-03-15 05:03:25
Autor: mrg
voelkl: snb error?
On 15 Mar, 08:04, Marek Orszulka <marek.orszu...@hot.pe-el> wrote:
> [...]

Dystrybutor desek  Voelkla na Polskę:http://sklepsnowboardowy.pl/
Człowiek od nich udziela się na forach adechade.com, snowboard.pl.

dziękuję za odpowiedź. deske kupiłem właśnie z tego sklepu, czekam na
ich opinię w tej sprawie.
deskę mam niecałe dwa lata, więc gwarancja powinna jeszcze być.
napiszę jeszcze jak sprawa się rozwiązała. oczywiście zachęcam kolejne
osoby do wypowiedzi.

Data: 2011-03-15 17:47:13
Autor: Pszemol
voelkl: snb error?
"mrg" <grzegorz.labencki@gmail.com> wrote in message news:52222f2f-c3b4-4933-87b1-732ecd2f5afdt13g2000vbo.googlegroups.com...
[...]

Ciekawe jest, że pęknięcie jest dokładnie pod wiązaniem...
Czy nie dokręcił ktoś zbyt mocno śrub? Albo nie wkręcił
za długiej śruby? Lub bez wiązania o kilka obrotów za wiele?

Data: 2011-03-15 18:00:29
Autor: mrg
voelkl: snb error?
On 15 Mar, 23:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"mrg" <grzegorz.laben...@gmail.com> wrote in message

> na kraw dzi backside w okolicy tylnego wi zania sama kraw d nie
> przylega do reszty deski. powsta a szczelina d ugo ci 10-15cm. nie
> wiem czy jest to powa na wada.  to moja wina / czy ukryta wada?
> co my licie o tym przypadku.
> prosz o opinie na ten temat.

> pod tym adresem znajdziecie zdj cia i filmik z problemem.
>https://picasaweb.google.com/grzegorz.labencki/DeskaError#

Ciekawe jest, e p kni cie jest dok adnie pod wi zaniem...
Czy nie dokr ci kto zbyt mocno rub? Albo nie wkr ci
za d ugiej ruby? Lub bez wi zania o kilka obrot w za wiele?

w tym roku zmieniłem wiązania na SP fastec s.lab one . śruby pasują
idealnie, nie zauważyłem żadnych problemów podczas montażu. dlaczego
"pękło" tylko po stronie pięt na tylnym wiązaniu? jeżeli śruby byłyby
za długie to sytuacja mogłaby pojawić się w pozostałych miejscach..
przy dokręcaniu nie używałem nadzwyczajnej siły, dokręcałem do momentu
wyraźnego oporu śruby. nie dokręcałem na siłę.
nie wiem czy to pomoże ale ostatnio jeździłem na ustawianiach przód
+15, tył - 3. może większe siły oddziaływały na tylną nogę i krawędź
nie wytrzymała?
mam wiele pytań, a mniej odpowiedzi :|
pzdr

Data: 2011-03-16 08:32:44
Autor: Marek Orszulka
voelkl: snb error?
Dnia Tue, 15 Mar 2011 17:47:13 -0500, Pszemol napisał(a):

Ciekawe jest, że pęknięcie jest dokładnie pod wiązaniem...
Czy nie dokręcił ktoś zbyt mocno śrub? Albo nie wkręcił
za długiej śruby? Lub bez wiązania o kilka obrotów za wiele?
Za długie śruby powodują wybrzuszenia na ślizgu, dokładnie w miejscach
gdzie są wkręcone. Nie raz to widziałem stojąc w kolejce na wyciągu :)

Marek

Data: 2011-03-16 07:10:18
Autor: Pszemol
voelkl: snb error?
"Marek Orszulka" <marek.orszulka@hot.pe-el> wrote in message news:u5ii2sonnkt2.78ql4b8m152g$.dlg40tude.net...
[...]

Tak sobie myślę, że w zależności od tego czy spoiwo między
warstwami jest silniejsze czy słabsze, w jednym przypadku
możesz wybrzuszyć ślizg, a w innym ślizg po prostu staci
przyczepność z górnymi warstwami. Albo lekkie wybrzuszenie
+ plus uderzenie i moze coś pęknąć. Ale tak tylko sobie gdybam.

Data: 2011-03-17 02:38:04
Autor: mrg
voelkl: snb error?
On 16 Mar, 13:10, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"Marek Orszulka" <marek.orszu...@hot.pe-el> wrote in message

> [...]

przyczepność z górnymi warstwami. Albo lekkie wybrzuszenie
+ plus uderzenie i moze coś pęknąć. Ale tak tylko sobie gdybam.

dzięki za "gdybanie" zawsze to jakaś możliwość jak było w
rzeczywistości. chociaż nie przypominam sobie abym zbyt mocno wkręcił
śruby. napisałem do sklepu w którym mam jeszcze gwarancję, chcą abym
wysłał do nich deskę, wówczas zbadają sprawę. będę informował na
bieżąco.
pzdr

voelkl: snb error?