voelkl: snb error?

Data: 2011-03-15 08:04:39
Autor: Marek Orszulka
voelkl: snb error?
Dnia Mon, 14 Mar 2011 15:57:02 -0700 (PDT), mrg napisał(a):

pod tym adresem znajdziecie zdjęcia i filmik z problemem.
https://picasaweb.google.com/grzegorz.labencki/DeskaError#

będę ogromnie wdzięczny za pomoc.
Nie jestem specem, ale wg mnie wada fabryczna - krawędź jest prosta,
nieuderzona, a deska się rozwarstwia. Jeżeli masz gwarancję, to zgłoś to.
Na pewno nie można tak jeździć. Wilgość wejdzie do środka i drewno spuchnie
- narobi się większy problem, niż jest teraz.

Dystrybutor desek  Voelkla na Polskę: http://sklepsnowboardowy.pl/
Człowiek od nich udziela się na forach adechade.com, snowboard.pl.

Marek

Data: 2011-03-15 05:03:25
Autor: mrg
voelkl: snb error?
On 15 Mar, 08:04, Marek Orszulka <marek.orszu...@hot.pe-el> wrote:
> [...]

Dystrybutor desek  Voelkla na Polskę:http://sklepsnowboardowy.pl/
Człowiek od nich udziela się na forach adechade.com, snowboard.pl.

dziękuję za odpowiedź. deske kupiłem właśnie z tego sklepu, czekam na
ich opinię w tej sprawie.
deskę mam niecałe dwa lata, więc gwarancja powinna jeszcze być.
napiszę jeszcze jak sprawa się rozwiązała. oczywiście zachęcam kolejne
osoby do wypowiedzi.

voelkl: snb error?