volksvagen bank oszalał!!!

Data: 2010-03-16 18:15:47
Autor: dx
volksvagen bank oszalał!!!
Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???
To moze jest jakis blad w druku tego swistka co przyszedl, bo na ich stronie przelewy sa dalej za 0zl.

Przeciez trzymanie kasy na takim koncie to bezsens.
Rownie dobrze mogli w ogole zlikwidowac to całe pluskonto.

Jesli to prawda to gdzie sie przenosimy?
Ja stawiam na Eurobank...

dx

ps. współczuje temu kto to wymyslil...
dlugo sobie chlopina nie popracuje :)

Data: 2010-03-16 18:17:49
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
volksvagen bank oszalał!!!
Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???

jak kolega nie chce aby go szczypać, to niech zawsze najpierw
sprawdzi, że istnieje dosłownie dwa wątki niżej wątek w którym
już dyskutujemy o zmianach opłat VW Banku

Data: 2010-03-16 18:24:56
Autor: dx
volksvagen bank oszalał!!!
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000983.4b9fbd3dnewsgate.onet.pl...
[...]

Ups, faktycznie bylo....
Sorry za dublowanie tematu :(

Swoja droga spieprzyli najlepszszy ROR na rynku.
Jesli tak to auf wiedersehen volksvagenbank ;)

dx

Data: 2010-03-16 21:31:34
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
volksvagen bank oszalał!!!
Swoja droga spieprzyli najlepszy ROR na rynku.

a co w nim było najlepsiejszego? rozumiem że % fajny pomimo aktywnego korzystania z konta. Cosik jeszcze?

Data: 2010-03-16 22:21:30
Autor: dx
volksvagen bank oszalał!!!
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000009a2.4b9feaa6newsgate.onet.pl...
Swoja droga spieprzyli najlepszy ROR na rynku.

a co w nim było najlepsiejszego? rozumiem że % fajny
pomimo aktywnego korzystania z konta. Cosik jeszcze?

Tylko tyle i az tyle ;)
Część kasy lezy na (w sumie niezlej) lokacie a reszta na pluskoncie - a tam zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą, itd...
Bez pieprzenia sie w przelewanie z jednego emax+ na drugi, bez pilnowania, bez tracenia czasu na pierdoły.
Wszystko w jednym miejscu.

dx

Data: 2010-03-16 18:19:42
Autor: Valdi
volksvagen bank oszalał!!!
"dx" news:hnof1r$g0e$1nemesis.news.neostrada.pl

Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???
To moze jest jakis blad w druku tego swistka co przyszedl, bo na ich
stronie
przelewy sa dalej za 0zl.

Nie trzeba się szczypać - wystarczy czytać grupę :)

Przeciez trzymanie kasy na takim koncie to bezsens.

No :)

Rownie dobrze mogli w ogole zlikwidowac to całe pluskonto.

No :)

Jesli to prawda to gdzie sie przenosimy?

do konkurencji

Ja stawiam na Eurobank...

z deszczu pod rynienkę? Krzyżyk na drogę i woda święcona w buteleczce w
gratisie.

dx

Valdi

ps. współczuje temu kto to wymyslil...

Nie warto.

dlugo sobie chlopina nie popracuje :)

za głupotę się płaci.

Data: 2010-03-16 18:23:44
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
volksvagen bank oszalał!!!
> Ja stawiam na Eurobank...

z deszczu pod rynienkę?

czym koledze podpadł EuroBank?

Data: 2010-03-16 21:11:29
Autor: Valdi
volksvagen bank oszalał!!!

> z deszczu pod rynienkę?

czym koledze podpadł EuroBank?

system kolego, systemem.
O ile do trzymania kasy jako tako ujdzie w tłumie to robienie standardowych
płatności przynajmniej mojej osobie skutecznie psuło krew.
Dodatkowo ostatnie popsucie oferty sprawiło, że..., że odstrzeliłem konto w
eurobanku i po tej stronie Odry został tylko mBank i walutowe w ING.

Data: 2010-03-16 21:42:57
Autor: Krzysztof
volksvagen bank oszalał!!!

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hnon03$2l8$1news.interia.pl...
> [...]

Dodatkowo ostatnie popsucie oferty sprawiło, że..., że odstrzeliłem konto w
eurobanku i po tej stronie Odry został tylko mBank i walutowe w ING.

Tylko praktycznie trudno znalezc alternatywe dla EB, jezeli chodzi o trzymanie kasy na krotki termin, dostepnej od razu i dostepnej w nieograniczonej ilosci przelewow z oszczednosciowego na biezacy. Nie przychodzi mi na razie na mysl, zaden zamiennik, blisko juz jest Meritum-5.55% brutto czyli 4.45%netto dla kwot powyzej 10 tys.

Data: 2010-03-16 22:01:22
Autor: Valdi
volksvagen bank oszalał!!!
"Krzysztof" news:hnoqgj$1mq4$1news2.ipartners.pl

[...]

z takiej perspektywy konto jest OK - wpłacić, zapomnieć i wypłacić przelewem
w razie potrzeby.
Do niczego innego, przynajmniej w moim odczuciu omawiane konto się nie
nadaje.

Data: 2010-03-16 19:13:29
Autor: Grażyna.Ł
volksvagen bank oszalał!!!

Użytkownik "dx" <dx@majkrosoft.com> napisał w wiadomości news:hnof1r$g0e$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Tak,to niestety przykra prawda,trzeba się wynosić z tego banku.

Grażyna

Data: 2010-03-17 07:54:02
Autor: wk
volksvagen bank oszalał!!!
[...]

Przede wszystkim VW bank wlasnie zlikwidowal jedyny swoj produkt do krotkoterminowego trzymania kasy.
Pewnie za chwile sie z tego wycofaja (tak jak z oplaty za konto) ale klientow im sporo ubedzie.
To nie emeryci w PKO BP, ze mozna ich doic bez obaw ze odejda.

pozdrawiam, wk

Data: 2010-03-17 08:18:25
Autor: Arek
volksvagen bank oszalał!!!
A czy w Warszawie jest jakis oddzial (slyszalem ze jeden jest), w
ktorym mozna operacje zamkniecia rachunku wykonac osobiscie?
Troche sie niepokoje o losy np. tokena na poczcie, a za zgubienie tego
urzadzonka trzeba slono zaplacic.

Data: 2010-03-17 08:51:53
Autor: Jarek Andrzejewski
volksvagen bank oszalał!!!
On 17 Mar, 16:18, Arek <public.a...@gmail.com> wrote:
[...]

A kto Ci broni wysłać to poleconym z podaną wartością?

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-03-17 17:30:07
Autor: sTav
volksvagen bank oszalal!!!
Arek wrote:
[...]

Adres banku masz na kazdym wyciagu.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-03-17 09:48:19
Autor: Grażyna.Ł
volksvagen bank oszalał!!!

Użytkownik "wk" <jozin@z.bazin> napisał w wiadomości news:hnpuad$bl4$1news.onet.pl...
[...]

Dokładnie tak,ja już dzisiaj wycofuję wszystkie zlecenia i polecenia zapłaty,które miałam na Plus Koncie,a 1.04.10r wycofuję resztę pieniędzy z naliczonymi za marzec odsetkami,tak aby na koncie nie został ani jeden grosik. Konto e-direct w takim przypadku też mnie nie interesuje,ponieważ nie będę im dawala pieniędzy za darmo (oprocentowanie 0,01%) aby mogli nimi obracać,te czasy się skończyły.

Pozdr.
Grażyna

Data: 2010-03-17 11:16:26
Autor: Andrzej Kłos
volksvagen bank oszalał!!!
Grażyna.Ł pisze:
Dokładnie tak,ja już dzisiaj wycofuję wszystkie zlecenia i polecenia zapłaty,które miałam na Plus Koncie

a dokąd je przenosisz, jeżeli to nie tajemnica (bankowa :) )?

andy_nek

Data: 2010-03-17 11:28:04
Autor: Grażyna.Ł
volksvagen bank oszalał!!!

Użytkownik "Andrzej Kłos" <andy.klos@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ba0abfa$1news.home.net.pl...
Grażyna.Ł pisze:
Dokładnie tak,ja już dzisiaj wycofuję wszystkie zlecenia i polecenia zapłaty,które miałam na Plus Koncie

a dokąd je przenosisz, jeżeli to nie tajemnica (bankowa :) )?

Przenoszę polecenia przelewu do Toyoty, a reszta Eurobank,mam tam konto i narazie nie narzekam,chociaż nie jest to już to co było.

Pozdr.
Grażyna

Data: 2010-03-17 12:58:57
Autor: witrak()
volksvagen bank oszalał!!!
On 2010-03-17 07:54, wk wrote:
[...]

Po przeanalizowaniu TOiP dla fim i indywidualnych (mam pdf-y) mogę stwierdzić, że jest to akcja mająca na celu *wyłącznie redukcję liczby Plus-Kont indywidualnych*.
PlusKonta dla firm są praktycznie bez zmian - przelewy darmowe tak, jak były.

Z czego wniosek, że jeśli ktoś chce mieć konto(a) do DG, to powinien zalożyć sobie e-direct - dostanie token i kartę płatniczą za darmo i nie będzie płacił za to konto, a potem konto(a) Plus do DG; w razie potrzeby przelewa z konta DG na e-direct i wypłaca za darmo.

Natomiast jeśli ktoś już ma taką konfigurację i prywatne Pluskonto, to po prostu wypłaca 31 marca  wszystko z niego do innego banku.

Główna strata to brak możliwości trzymania na prywatnym plusie środków przenoszonych systematycznie z kont DG (żeby mieć sensowne oprocentowanie i nie musieć księgować groszowych odsetek).
W tym układzie trzeba będzie przelewy na pokrycie wydatków DG robić dzień wcześniej z innego banku :-(

Trzeba będzie popatrzeć na warunki firmowych w Aliorze i TB - może tam jest lepiej ?

witrak()

volksvagen bank oszalał!!!