volksvagen bank oszalał!!!

Data: 2010-03-16 18:17:49
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
volksvagen bank oszalał!!!
Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???

jak kolega nie chce aby go szczypać, to niech zawsze najpierw
sprawdzi, że istnieje dosłownie dwa wątki niżej wątek w którym
już dyskutujemy o zmianach opłat VW Banku

Data: 2010-03-16 18:24:56
Autor: dx
volksvagen bank oszalał!!!
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000983.4b9fbd3dnewsgate.onet.pl...
[...]

Ups, faktycznie bylo....
Sorry za dublowanie tematu :(

Swoja droga spieprzyli najlepszszy ROR na rynku.
Jesli tak to auf wiedersehen volksvagenbank ;)

dx

Data: 2010-03-16 21:31:34
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
volksvagen bank oszalał!!!
Swoja droga spieprzyli najlepszy ROR na rynku.

a co w nim było najlepsiejszego? rozumiem że % fajny pomimo aktywnego korzystania z konta. Cosik jeszcze?

Data: 2010-03-16 22:21:30
Autor: dx
volksvagen bank oszalał!!!
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.000009a2.4b9feaa6newsgate.onet.pl...
Swoja droga spieprzyli najlepszy ROR na rynku.

a co w nim było najlepsiejszego? rozumiem że % fajny
pomimo aktywnego korzystania z konta. Cosik jeszcze?

Tylko tyle i az tyle ;)
Część kasy lezy na (w sumie niezlej) lokacie a reszta na pluskoncie - a tam zlecenia stałe, przelewy z datą przyszłą, itd...
Bez pieprzenia sie w przelewanie z jednego emax+ na drugi, bez pilnowania, bez tracenia czasu na pierdoły.
Wszystko w jednym miejscu.

dx

volksvagen bank oszalał!!!