volksvagen bank oszalał!!!

Data: 2010-03-16 18:19:42
Autor: Valdi
volksvagen bank oszalał!!!
"dx" news:hnof1r$g0e$1nemesis.news.neostrada.pl

Niech mnie ktos uszczypnie, 4zł/2zł za przelew z pluskonta???
To moze jest jakis blad w druku tego swistka co przyszedl, bo na ich
stronie
przelewy sa dalej za 0zl.

Nie trzeba się szczypać - wystarczy czytać grupę :)

Przeciez trzymanie kasy na takim koncie to bezsens.

No :)

Rownie dobrze mogli w ogole zlikwidowac to całe pluskonto.

No :)

Jesli to prawda to gdzie sie przenosimy?

do konkurencji

Ja stawiam na Eurobank...

z deszczu pod rynienkę? Krzyżyk na drogę i woda święcona w buteleczce w
gratisie.

dx

Valdi

ps. współczuje temu kto to wymyslil...

Nie warto.

dlugo sobie chlopina nie popracuje :)

za głupotę się płaci.

Data: 2010-03-16 18:23:44
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
volksvagen bank oszalał!!!
> Ja stawiam na Eurobank...

z deszczu pod rynienkę?

czym koledze podpadł EuroBank?

Data: 2010-03-16 21:11:29
Autor: Valdi
volksvagen bank oszalał!!!
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>

> z deszczu pod rynienkę?

czym koledze podpadł EuroBank?

system kolego, systemem.
O ile do trzymania kasy jako tako ujdzie w tłumie to robienie standardowych
płatności przynajmniej mojej osobie skutecznie psuło krew.
Dodatkowo ostatnie popsucie oferty sprawiło, że..., że odstrzeliłem konto w
eurobanku i po tej stronie Odry został tylko mBank i walutowe w ING.

Data: 2010-03-16 21:42:57
Autor: Krzysztof
volksvagen bank oszalał!!!

"Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote in message news:hnon03$2l8$1news.interia.pl...
> [...]

Dodatkowo ostatnie popsucie oferty sprawiło, że..., że odstrzeliłem konto w
eurobanku i po tej stronie Odry został tylko mBank i walutowe w ING.

Tylko praktycznie trudno znalezc alternatywe dla EB, jezeli chodzi o trzymanie kasy na krotki termin, dostepnej od razu i dostepnej w nieograniczonej ilosci przelewow z oszczednosciowego na biezacy. Nie przychodzi mi na razie na mysl, zaden zamiennik, blisko juz jest Meritum-5.55% brutto czyli 4.45%netto dla kwot powyzej 10 tys.

Data: 2010-03-16 22:01:22
Autor: Valdi
volksvagen bank oszalał!!!
"Krzysztof" news:hnoqgj$1mq4$1news2.ipartners.pl

[...]

z takiej perspektywy konto jest OK - wpłacić, zapomnieć i wypłacić przelewem
w razie potrzeby.
Do niczego innego, przynajmniej w moim odczuciu omawiane konto się nie
nadaje.

volksvagen bank oszalał!!!