volkswagen bank direct oszukuje na infolinii

Data: 2009-03-17 10:40:13
Autor: zlotowinfo
volkswagen bank direct oszukuje na infolinii
zakładałem konto ledwo zaczęła promocja
w miarę szybko papiery przyszły, odesłałem ok. 10 lutego i czekałem
cierpliwie na token dzwoniąc co kilka dni do nich

zwodzili że wysłany, w końcu w marcu dowiedziałem się że wysłali
dwudziestego któregoś lutego, dalej moje telefony co pare dni
token przyszedł 16/03/2009 data wysłania 11/03/2009

Data: 2009-03-17 10:47:50
Autor: namikk@poczta.onet.pl
zlotowinfo wrote:

[...]

Mam podobne wrażenie po kilku ostatnich rozmowach z nimi,że poziom obsługi
klienta niesamowicie się pogorszył w stosunku do tego co oferowali na
początku,wygląda na to,że mają niezły porządek u siebie. Cóż to są zapewne
zalety promocji i braku rąk do pracy ;-) (chyba,że ktoś zna inny powód?).

Pozdrawiam

Data: 2009-03-17 11:12:12
Autor: Marcin

Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:gpnr6f$b5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Miałem to samo 2 lutego wysłałem wniosek o założenie konta, co tydzień dzwoniłem z pytaniem dlaczego jeszcze nie mam papierów na otwarcie konta, za którymś razem powiedzieli że przepraszają ale dokumenty zaginięły w trakcie wysyłki. Kiedy w końcu papiery doszły trzeba było pare dni poczekać na aktywowanie tokena. Potem okazało się że coś nie tak mieli w systemie bo za każdym razem kiedy się logowałem ich system traktował jakby to było pierwsze logowanie i za każdym razem musiałem zakładać dodatkowe hasło do tokena (okazało się że nie przewidzieli sytuacji że miałem u nich wcześniej konto i zakończyłem prowadzenie a teraz ponownie otwieram rachunek)
W ostatecznym rozrachunku otwieranie konta trwało cały miesiąc i jestem przekonany że przez ten czas grali na zwłokę przez co nie załapałem się na lokatę 8%

Pozdrawiam
Marcin

Data: 2009-03-17 12:19:13
Autor: perszing
volkswagen bank direct oszukuje na infolinii

W ostatecznym rozrachunku otwieranie konta trwa�o ca�y miesi�c i jestem przekonany �e przez ten czas grali na zw�ok� przez co nie za�apa�em si� na lokat� 8%

To zrezygnuj z konta jesli potrzebowales go dla lokaty.

--

www.ogloszenia.tarnow.pl

Data: 2009-03-18 03:17:32
Autor: adam159159
On 17 Mar, 12:19, perszing <marcin-kowa...@wp.pl.pl> wrote:
> [...]
> lokat 8%

To zrezygnuj z konta jesli potrzebowales go dla lokaty.

Z tego, co wiem, lokatę w tym banku możesz mieć oprocentowaną do 7%..
Spadek nie jest jakiś drastyczny, więc nie wiem, czy jest sens
rezygnować od razu z konta, zwłaszcza, że dokumenty i wszystko już
masz. Sprawdź, czy Ci się to opłaca. A koszty dodatkowe jak wyglądają?
W sensie prowizje za prowadzenie czy przelewy?

Data: 2009-03-18 19:35:11
Autor: zlotowinfo
[...]

aktywowany 17/03/2009 token
informacja z infolinii że będzie działać jutro zdaje się od 10tej
dzwoniłem ok. 18tej by się wyżalić że jeszcze nie działa
aktywowali w trakcie rozmowy

Data: 2009-03-26 09:22:17
Autor: duck
volkswagen bank direct oszukuje na infolinii

Ja swoje konto zakładam już od 13 lutego, pierwszy wniosek zginął choć był składany przez infolinię, po drugim zakładaniu konta miało być wszystko expresowo. 16 marca dostałem kartę i pin, ale umowa przez inpost nie dotarła wysłana także 16-go, tylko wróciła do banku i co dziwne nikt nie wie dlaczego. Dzwonię już kilkanaście razy i za każdym prawie razem słyszę zapewnienie oddzwonimy jutro i wyjaśnimy. Straszny burdel tam mają, bo za każdym razem kilka albo kilkanaście minut zanim mnie odszukają w bazie danych. Tracę już powoli cierpliwość, ale warto przestrzec innych potencjalnych klientów. Jak im wnioski giną, to co dopiero z pieniędzmi...

Data: 2009-03-26 11:26:10
Autor: Maverick
zlotowinfo <usuntousun@go2.pl> napisał(a):
[...]

A ja tak w ramach OT - nie szkoda wam kasy na dzwonienie po bankach? No chyba
ze Voip, ew z pracy. Dla mnie bezsensowne jest zakladanie konta tylko po to,
zeby zalozyc jedna lokate - za duzo dzwonienia, zalatwiania. Szczegolnie ze
podobna oferta jest w innych bankach. Tylko ze trzeba ten jeden raz pojsc i
poswiecic godzine - a czasem to jest cenne. --

Data: 2009-03-26 16:51:59
Autor: zlotowinfo
Użytkownik " Maverick" <krzysztofbober.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gqfooi$npr$1inews.gazeta.pl...
[...]

voip

zeby zalozyc jedna lokate - za duzo dzwonienia, zalatwiania. Szczegolnie ze
podobna oferta jest w innych bankach. Tylko ze trzeba ten jeden raz pojsc i
poswiecic godzine - a czasem to jest cenne.

jak masz blisko, u mnie 30km w jedną stronę

volkswagen bank direct oszukuje na infolinii