volkswagen bank oszalał!!!

Data: 2010-03-17 18:27:35
Autor: sTav
volkswagen bank oszalał!!!
Wyraźnie chcą się pozbyć klientów indywidualnych (i/lub zlikwidować PlusKonto).
Nowa tabela (jak narazie) jest skierowana wyłacznie do "indywidualnych".

Opłaty za przelewy odpowiadaja wprowadzeniu opłaty za prowadzenie konta w wys. 20 zł !!! miesięcznie - dla wylącznych posiadaczy PlusKonta.
 (*przeciętny* klient indywidualny opłaca czynsz, swiatło, gaz, telefon i conajmniej jeden dodatkowy przelew / oplate),
 a dla posiadaczy takze konta e-direct: -10 zł/mc lub utratą odsetek (0,1% to kpina z klienta).

Po wprowadzeniu nowej tabeli, opłaty za przelewy sprowadzą do zera (lub wartosci ujemnych) odsetki dla kwot kilkutysiecznych. Jako rachunek "a vista", PlusKonto bedzie mial sens tylko dla kwot >> 25tys.

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-03-17 19:01:04
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
volkswagen bank oszalał!!!
[...]

podzielam oburzenie kolegi na VW ale chyba jednak wystarczy jeden przelew
z plusa na e-konto (za 2zł) a z niego seria bezpłatnych przelewów.

no i nie wiem, czy z tego plusa daje się bezprowizyjnie wypłacać debetówką.

Data: 2010-03-17 19:51:35
Autor: mx
volkswagen bank oszalał!!!
podzielam oburzenie kolegi na VW ale chyba jednak wystarczy jeden przelew
z plusa na e-konto (za 2zł) a z niego seria bezpłatnych przelewów.

no i nie wiem, czy z tego plusa daje się bezprowizyjnie wypłacać debetówką.

Jest dużo gorzej:
1. Czy wszystkie płatności masz w jednym terminie? Nie, to kilka razy po 2 zł, lub trzymasz na 0.01%
2. Debetówka jest TYLKO do e-direct (ekonto to w mB).
3. Ale może warto zakładać lokaty z e-direct, a Plusa nie używać, ewentualnie zasilać pod ustawione polecenia zapłaty. Lokaty 30-90 dni mają wcale sensowne, z pełną obsługą w necie.

Data: 2010-03-18 03:29:00
Autor: sTav
volkswagen bank oszalał!!!
mx wrote:
[...]

lokaty jesli juz, - to raczej tam gdzie są "bezbelkowe".

Ja juz zdecydowalem ze "zabieram swoje zabawki". Konta nie likwiduje dopóki nie zaczna pobierac opłat za utrzymanie.
Może po jakimś czasie zmądrzeją (jak to już bylo z e-direct, czy przelewami w m-banku)...

--
Pozdrowienia!
M.

Data: 2010-03-18 07:34:42
Autor: xbartx
volkswagen bank oszalał!!!

Temat jest od kilku dni wałkowany na grupie. Nie mogłeś się podpiąć do istniejącego wątku, tylko koniecznie musiałeś się pokazać?

--
xbartx

Data: 2010-03-18 11:56:48
Autor: Titus Atomicus
volkswagen bank oszalał!!!
In article <hnsl2g$kn4$3@inews.gazeta.pl>, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Temat jest od kilku dni wałkowany na grupie. Nie mogłeś się podpiąć do istniejącego wątku, tylko koniecznie musiałeś się pokazać?

E, czepiasz sie. Nie wszyscy czytaja wszystko jak leci.

Co z tego, ze watek skoro tytul nic na to nie wskazuje?

TA

Data: 2010-03-18 11:41:22
Autor: xbartx
volkswagen bank oszalał!!!
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:56:48 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

E, czepiasz sie. Nie wszyscy czytaja wszystko jak leci.

Co z tego, ze watek skoro tytul nic na to nie wskazuje?

Ja nie wymagam takich heroicznych czynów jak zaglądanie do archiwum, ale tak ciężko jest już nawet rzucić okiem na kilka ostatnich wpisów? Bez przesady! Tym bardziej, że dzień prędzej ktoś założył wątek z identycznym tematem.

--
xbartx

Data: 2010-03-20 22:53:35
Autor: Titus Atomicus
volkswagen bank oszalał!!!
In article <hnt3h1$c2l$1@inews.gazeta.pl>, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

> [...]

Ja nie wymagam takich heroicznych czynów jak zaglądanie do archiwum, ale tak ciężko jest już nawet rzucić okiem na kilka ostatnich wpisów? Bez przesady! Tym bardziej, że dzień prędzej ktoś założył wątek z identycznym tematem.

No tak. Fakt. Ale ja tez ten poprzedni watek przeoczylem, mimo ze temat mnie interesuje...

TA

Data: 2010-03-18 17:49:38
Autor: mx
EUREKA - z VW Bank da się żyć!
Można będzie korzystać z VW tak jak dotychczas, tylko trochę więcej klikania i trzeba mieć min.1000 w obrocie. Jak?
Proste - zakładamy lokatę z Plus Konta, ale zwrot kierujemy na e-direct. Lokatę można zerwać po 5 minutach i kasę mamy wyciągniętą z Plusa za darmo. Robimy darmowy przelew zewnętrzny, a resztę wrzucamy znów na Plusa (lub do Aliora, itp.). I czekamy na kolejną płatność.

Data: 2010-03-19 14:43:23
Autor: Olin
EUREKA - z VW Bank da się żyć!
Dnia Thu, 18 Mar 2010 17:49:38 +0100, mx napisał(a):

[...]

Bardzo dobry pomysł; jednakowoż do założenia lokaty potrzeba minimum 5 000
zł. Na wypadek potrzeby wykonania dużego przelewu, będę pamiętał o tym
tricku.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

Zasada Larsona:
Dokonaj czegoś niemożliwego, a szef zaliczy to do twoich obowiązków.

Data: 2010-03-19 17:04:29
Autor: mx
EUREKA - z VW Bank da się żyć!
[...]

Będę się upierał, są też lokaty od 1000, ale nie te "dniowe" tylko "miesięczne". Jest taka opcja przy zakładaniu przez net. No i po zerwaniu lokaty płacą 50% odsetek.
Pzdr.

Data: 2010-03-22 12:13:10
Autor: Olin
EUREKA - z VW Bank da się żyć!
Dnia Fri, 19 Mar 2010 17:04:29 +0100, mx napisał(a):

Będę się upierał, są też lokaty od 1000, ale nie te "dniowe" tylko "miesięczne".

W istocie, do założenia lokaty "Progres" wystarczy 1 kzł. Tkwiłem w mylnym błędzie, gdyż nigdy nie korzystałem z tego - jak mówią w
środowiskowym metajęzyku - produktu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

Data: 2010-03-21 00:27:13
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
EUREKA - z VW Bank da się żyć!
Można będzie korzystać z VW tak jak dotychczas,

a jak wygląda kwestia opłat za debetówkę do Plus Konta?
oraz wypłat w bankomatach?

Data: 2010-03-21 18:37:40
Autor: mx
EUREKA - z VW Bank da się żyć!

Można będzie korzystać z VW tak jak dotychczas,

a jak wygląda kwestia opłat za debetówkę do Plus Konta?
oraz wypłat w bankomatach?

Pisałem, do Plus Konta nie wydają żadnych kart. Tylko e-direct jest z Visą El.
Jak dotychczas: wypłata do 390 -> 1.50 zł, od 400 w górę bezpłatnie, w każdym bankomacie .

volkswagen bank oszalał!!!