volkswagen bank oszalał!!!

Data: 2010-03-18 07:34:42
Autor: xbartx
volkswagen bank oszalał!!!

Temat jest od kilku dni wałkowany na grupie. Nie mogłeś się podpiąć do istniejącego wątku, tylko koniecznie musiałeś się pokazać?

--
xbartx

Data: 2010-03-18 11:56:48
Autor: Titus Atomicus
volkswagen bank oszalał!!!
In article <hnsl2g$kn4$3@inews.gazeta.pl>, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Temat jest od kilku dni wałkowany na grupie. Nie mogłe¶ się podpi±ć do istniej±cego w±tku, tylko koniecznie musiałe¶ się pokazać?

E, czepiasz sie. Nie wszyscy czytaja wszystko jak leci.

Co z tego, ze watek skoro tytul nic na to nie wskazuje?

TA

Data: 2010-03-18 11:41:22
Autor: xbartx
volkswagen bank oszalał!!!
Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:56:48 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

E, czepiasz sie. Nie wszyscy czytaja wszystko jak leci.

Co z tego, ze watek skoro tytul nic na to nie wskazuje?

Ja nie wymagam takich heroicznych czynów jak zaglądanie do archiwum, ale tak ciężko jest już nawet rzucić okiem na kilka ostatnich wpisów? Bez przesady! Tym bardziej, że dzień prędzej ktoś założył wątek z identycznym tematem.

--
xbartx

Data: 2010-03-20 22:53:35
Autor: Titus Atomicus
volkswagen bank oszalał!!!
In article <hnt3h1$c2l$1@inews.gazeta.pl>, xbartx <bart@hashzero.net> wrote:

Dnia Thu, 18 Mar 2010 11:56:48 +0100, Titus_Atomicus napisał(a):

> E, czepiasz sie. Nie wszyscy czytaja wszystko jak leci.

Ja nie wymagam takich heroicznych czynów jak zagl±danie do archiwum, ale tak ciężko jest już nawet rzucić okiem na kilka ostatnich wpisów? Bez przesady! Tym bardziej, że dzień prędzej kto¶ założył w±tek z identycznym tematem.

No tak. Fakt. Ale ja tez ten poprzedni watek przeoczylem, mimo ze temat mnie interesuje...

TA

volkswagen bank oszalał!!!