Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   volvo_geartronic

volvo_geartronic

Data: 2010-01-18 13:38:34
Autor: Jacek
volvo_geartronic
Moim zdaniem jak nie masz solidnego potwierdzenia wymiany oleju w skrzynki w ciagu 30 000 ostatnich km to musisz liczyc się z naprawa skrzyni wczesniej lub ponizej (ale nie pozniej niz 100 000).

Data: 2010-01-18 18:32:03
Autor: Tadeusz
volvo_geartronic

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
Moim zdaniem jak nie masz solidnego potwierdzenia wymiany oleju w skrzynki w ciagu 30 000 ostatnich km to musisz liczyc się z naprawa skrzyni wczesniej lub ponizej (ale nie pozniej niz 100 000).

mógłbyś rozwinąć te swoje genialne myśli,
bo podobnych bzdur to już daaaaaawno nie słyszałem...

Data: 2010-01-19 07:42:32
Autor: Jacek
volvo_geartronic
Tadeusz pisze:

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
Moim zdaniem jak nie masz solidnego potwierdzenia wymiany oleju w skrzynki w ciagu 30 000 ostatnich km to musisz liczyc się z naprawa skrzyni wczesniej lub ponizej (ale nie pozniej niz 100 000).

mógłbyś rozwinąć te swoje genialne myśli,
bo podobnych bzdur to już daaaaaawno nie słyszałem...

jest szansa, ze jak wymienisz po 100 000 olej to opilki zablokuja CI sprzegielka... i po wymianie oleju nie wyjedziesz nawet z kanalu, chociaz na starym oleju wjechales
jak nie wymienisz to chociaz te 100 000 pojezdzisz
jak wymieniasz olej na czas (co 30-50 000 km) to opilki nie powinny zablokowac
poza tym bardzo polecam wczytanie sie w google.pl w tej sprawie

Data: 2010-01-19 08:15:41
Autor: Arek M
volvo_geartronic

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
Moim zdaniem jak nie masz solidnego potwierdzenia wymiany oleju w skrzynki w ciagu 30 000 ostatnich km to musisz liczyc się z naprawa skrzyni wczesniej lub ponizej (ale nie pozniej niz 100 000).

mógłbyś rozwinąć te swoje genialne myśli,
bo podobnych bzdur to już daaaaaawno nie słyszałem...

jest szansa, ze jak wymienisz po 100 000 olej to opilki zablokuja CI sprzegielka... i po wymianie oleju nie wyjedziesz nawet z kanalu, chociaz na starym oleju wjechales
jak nie wymienisz to chociaz te 100 000 pojezdzisz
jak wymieniasz olej na czas (co 30-50 000 km) to opilki nie powinny zablokowac


Patrz Pan .....
A jedno z moich poprzednich auto mialo te skrzynie (s60 T5), przez 170 000 nie miało wymienionego oleju i nadal pracowała idealnie. Kolejny wlascicel dokrecił swoje - skrzynia nadal pracuje na starym oleju i nadal zadnych problemów. Wątpie, zeby moj egzemplarz był 'wyjątkowy'.

Nie zmiena to jednak faktu, ze olej co te 30-50 kkm powinno sie wymienić :) Jednak jesli nikt tego nie robił regularnie to lepiej nie ruszac - i nie oznacza to ze skrzynia na bank zdechnie.

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-01-19 08:49:53
Autor: Jarek
volvo_geartronic

Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hj3m71$9bb$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
Moim zdaniem jak nie masz solidnego potwierdzenia wymiany oleju w skrzynki w ciagu 30 000 ostatnich km to musisz liczyc się z naprawa skrzyni wczesniej lub ponizej (ale nie pozniej niz 100 000).

mógłbyś rozwinąć te swoje genialne myśli,
bo podobnych bzdur to już daaaaaawno nie słyszałem...

jest szansa, ze jak wymienisz po 100 000 olej to opilki zablokuja CI sprzegielka... i po wymianie oleju nie wyjedziesz nawet z kanalu, chociaz na starym oleju wjechales
jak nie wymienisz to chociaz te 100 000 pojezdzisz
jak wymieniasz olej na czas (co 30-50 000 km) to opilki nie powinny zablokowac


Patrz Pan .....
A jedno z moich poprzednich auto mialo te skrzynie (s60 T5), przez 170 000 nie miało wymienionego oleju i nadal pracowała idealnie. Kolejny wlascicel dokrecił swoje - skrzynia nadal pracuje na starym oleju i nadal zadnych problemów. Wątpie, zeby moj egzemplarz był 'wyjątkowy'.

Nie zmiena to jednak faktu, ze olej co te 30-50 kkm powinno sie wymienić :) Jednak jesli nikt tego nie robił regularnie to lepiej nie ruszac - i nie oznacza to ze skrzynia na bank zdechnie.

Dokladnie to samo napisal Jacek.

Data: 2010-01-19 10:43:26
Autor: Arek M
volvo_geartronic

jak nie wymienisz to chociaz te 100 000 pojezdzisz
jak wymieniasz olej na czas (co 30-50 000 km) to opilki nie powinny zablokowac

Patrz Pan .....
A jedno z moich poprzednich auto mialo te skrzynie (s60 T5), przez 170 000 nie miało wymienionego oleju i nadal pracowała idealnie. Kolejny wlascicel dokrecił swoje - skrzynia nadal pracuje na starym oleju i nadal zadnych problemów. Wątpie, zeby moj egzemplarz był 'wyjątkowy'.

Nie zmiena to jednak faktu, ze olej co te 30-50 kkm powinno sie wymienić :) Jednak jesli nikt tego nie robił regularnie to lepiej nie ruszac - i nie oznacza to ze skrzynia na bank zdechnie.

Dokladnie to samo napisal Jacek.

"jak nie wymienisz to chociaz te 100 000 pojezdzisz"

Ja to zrozumiałem tak, ze jesli nie wymieniam oleju to skrzynia wytrzyma 100 000 km :)

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-01-19 11:13:13
Autor: Arek M
volvo_geartronic

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
Moim zdaniem jak nie masz solidnego potwierdzenia wymiany oleju w skrzynki w ciagu 30 000 ostatnich km to musisz liczyc się z naprawa skrzyni wczesniej lub ponizej (ale nie pozniej niz 100 000).

mógłbyś rozwinąć te swoje genialne myśli,
bo podobnych bzdur to już daaaaaawno nie słyszałem...

jest szansa, ze jak wymienisz po 100 000 olej to opilki zablokuja CI sprzegielka... i po wymianie oleju nie wyjedziesz nawet z kanalu, chociaz na starym oleju wjechales
jak nie wymienisz to chociaz te 100 000 pojezdzisz
jak wymieniasz olej na czas (co 30-50 000 km) to opilki nie powinny zablokowac

Dobra... zwracam honor :D
Wlasnie rozmawiałem z kolejnym wlascicelem tej eSki.
Przy przebiegu około 180 000 został wymieniony w skrzyni olej - po raz PIERWSZY :) Ponoc auto juz szarpało na zimnym - po wymianie jak ręką odjął. Obyło się tez bez zadnych przeszkód...

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2010-01-19 10:25:18
Autor: Tadeusz
volvo_geartronic

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
Tadeusz pisze:

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
Moim zdaniem jak nie masz solidnego potwierdzenia wymiany oleju w skrzynki w ciagu 30 000 ostatnich km to musisz liczyc się z naprawa skrzyni wczesniej lub ponizej (ale nie pozniej niz 100 000).

mógłbyś rozwinąć te swoje genialne myśli,
bo podobnych bzdur to już daaaaaawno nie słyszałem...

jest szansa, ze jak wymienisz po 100 000 olej to opilki zablokuja CI sprzegielka... i po wymianie oleju nie wyjedziesz nawet z kanalu, chociaz na starym oleju wjechales

tiaaa... a czarne koty przynoszą pecha,
szczególnie w piątek 13-tego i przy zaćmieniu słońca...

dobrze że mój geartronic o tym nie wie :)

Przy okazji: jak wymieniasz olej to należy odżałować parę zł
i wymienić też filtr w skrzyni...

Poza tym widziałeś kiedyś skrzynię automatyczną od środka?
Skąd tych opiłków miało by się tam nabrać tyle żeby coś zablokować?
Jak ktoś jeździ jak debil, pałuje na zimnym, ciśnie gaz i hamulec,
przerzuca wajchą R-N-D zanim auto stanie i zmieli coś w skrzyni
to nawet wymiana co 1 kkm mu nie pomoże...

Wystarczy normalnie jeździć i wymieniać co ile instrukcja każe

Data: 2010-01-19 11:49:34
Autor: Jacek
volvo_geartronic
tiaaaa
To moze sie zalozymy tutaj na forum?
Ja powinienm w swojej wymienic, ale nie wymieinam wlasnie z tego powodu..
Moze zagwarantujesz mi pisemnie, ze jak wymienie i padnie to zaplacisz za napawe, bo koty, piatki 13 itd?


tiaaa... a czarne koty przynoszą pecha,
szczególnie w piątek 13-tego i przy zaćmieniu słońca...

dobrze że mój geartronic o tym nie wie :)

Przy okazji: jak wymieniasz olej to należy odżałować parę zł
i wymienić też filtr w skrzyni...

Poza tym widziałeś kiedyś skrzynię automatyczną od środka?
Skąd tych opiłków miało by się tam nabrać tyle żeby coś zablokować?
Jak ktoś jeździ jak debil, pałuje na zimnym, ciśnie gaz i hamulec,
przerzuca wajchą R-N-D zanim auto stanie i zmieli coś w skrzyni
to nawet wymiana co 1 kkm mu nie pomoże...

Wystarczy normalnie jeździć i wymieniać co ile instrukcja każe



Data: 2010-01-19 12:01:09
Autor: Tadeusz
volvo_geartronic

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości ...
tiaaaa
To moze sie zalozymy tutaj na forum?

o co mam się z tobą założyć???
o to czy jeździłeś normalnie???
a skąd ja mam to wiedzieć???

co robisz ze swoim autem to twój problem,
ja swoje Volvo z geartronicem serwisuję
w ASO wg zaleceń czasowych z instrukcji
i nie mam problemów...

Data: 2010-01-19 13:14:50
Autor: Jacek
volvo_geartronic
o co mam się z tobą założyć???

o to co napisales - o obrone Twojej wlasnej opinie, ktora umiesciles w Internecie

o to czy jeździłeś normalnie???
a skąd ja mam to wiedzieć???

Jak chcesz to mozesz przyjechac, sprawdzic i pojezdzic przed wymiana, nie ma problemu i wszystko działa.
Zrobione ponad 80 000 km od zakupu pojazdu.

co robisz ze swoim autem to twój problem,
ja swoje Volvo z geartronicem serwisuję
w ASO wg zaleceń czasowych z instrukcji
i nie mam problemów...

a to nie ma w ogole znaczenia co robisz ze swoim pojazdem, bo nie o tym tu mowimy

Twierdzisz, ze ludzie bzdury pisza na forach, wiec obron swoje zdanie.
Jak skrzynia mi padnie po wymianie oleju to placisz za serwis? Tak czy nie?

Data: 2010-01-19 11:55:15
Autor: Robson
volvo_geartronic
Poza tym widziałeś kiedyś skrzynię automatyczną od środka?
Skąd tych opiłków miało by się tam nabrać tyle żeby coś zablokować?

Z metalu, kolego, z metalu, ktorego spora ilosc znajduje sie w skrzyni ;). A np. spora ilosc opilkow robi sie z niumiejetnego parkowania automatem na pochylosciach.

Jak ktoś jeździ jak debil, pałuje na zimnym, ciśnie gaz i hamulec,
przerzuca wajchą R-N-D zanim auto stanie i zmieli coś w skrzyni
to nawet wymiana co 1 kkm mu nie pomoże...

swieta prawda .

R

volvo_geartronic

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona